اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‎های روستایی خراسان‎رضوی خبر داد

آسفالت 125 کیلومتر راه روستایی در خراسان‎رضوی

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی از آسفالت 125 کیلومتر راه روستایی در سال 91 در استان خراسان‌رضوی خبر داد.

آسفالت 125 کیلومتر راه روستایی در خراسان‎رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی، علی‌محمد مه‎آور اظهارداشت: با آسفالت 125 کیلومتر از راه روستایی، 42 روستا در این استان از راه روستایی آسفالته برخوردار شده‎اند.

وی ادامه داد: در سال 91 برخورداری جمعیتی در روستاهای بالای 50 نفر خانوار از راه‎های روستایی آسفالته 2.19 درصد افزایش و این عدد برای برخورداری تعداد روستاهای بالای 50 نفر خانوار از راه‎های روستایی آسفالته 2.28 درصد بود.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‎های اصلی و فرعی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی به انجام 45 کیلومتر روکش آسفالت راه‎های بین شهری در سال 91 اشاره کرد و گفت: در 40 کیلومتر از راه‎های بین شهری عملیات بهسازی آسفالت انجام شده است.

مه‎آور در رابطه با پروژه‎های احداث کنار گذرها و باند دوم مسیرها در سال 91 اظهار داشت: هفت کیلومتر از باند دوم مسیرها نیز در سال 91 احداث شده است.

وی همچنین به اجرای دو طرح ایمن سازی و بهسازی محور قوچان و امامقلی (کمربندی قوچان) و ایمن‌سازی سه راه سردخانه (کمپوست) در سال گذشته اشاره و اظهار امیدواری کرد: در سال جدید با تخصیص بودجه بیشتر بتوانیم در انجام بیشتر پروژه‎های عمرانی مردم خدمت‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول