اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

60 کیلومتر از راه‌های روستایی خلخال آسفالت می‌شود

فرماندار شهرستان خلخال گفت: 60 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان خلخال در سال 92 آسفالت می‌شود.

60 کیلومتر از راه‌های روستایی خلخال آسفالت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  هوشنگ محمدی ظهر امروز در نشست با قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص جاده خلخال - فیروزآباد اظهار داشت: جاده اصلی اردبیل - سرچم جنوب استان را احیا کرده است و با ادامه ساخت راه خلخال فیروز‌آباد و در ادامه اتصال آن به کمربندی شهر خلخال و انتهای مسیر جاده اصلی خلخال – کلور - درام شهرستان خلخال از بن‌بست همیشگی در خواهد آمد.

وی اضافه کرد: تاکنون 2 کیلومتر از قطعه صعب‌العبور راه کلور - درام بازگشایی شده و تلاش‌ها برای بازگشایی اولیه ادامه مسیر در دل کوهستان و رودخانه ادامه دارد.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به اینکه مسکن مهر تحول عظیمی در زندگی افراد فاقد مسکن داشته و باعث رونق زندگی عمومی و اجتماعی افراد شده است، یادآور شد: در حال حاضر بیش از 500 متقاضی جدید برای ثبت نام مسکن مهر در شهرستان خلخال وجود دارد و ما در تلاش هستیم تا مشکل مسکن در شهرستان خلخال مرتفع شود.

محمدی تکمیل مصلای خلخال، تسریع در تکمیل مسکن مهر در این شهرستان و فعال ماندن پروژه خلخال – کلور - درام را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این نشست در سخنانی اظهار داشت: تلاش مجموعه راه و شهرسازی استان برای تکمیل راه‌ها و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام همچنان ادامه دارد.

علی حیدری گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری مسجد مسکن مهر خلخال در شهرک دانش و بهشتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین در بازدید از کمربندی شهر خلخال خاطرنشان کرد: بیش از 75 درصد خاکبرداری کمربندی خلخال انجام شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان از پیمانکار پروژه احداث کمر‌بندی خلخال خواست تا با سرعت‌بخشی به پروژه هر چه سریع‌تر این قطعه را برای اتصال به جاده خلخال فیروزآباد و جاده جایگزین سد کوثر آماده کند.

حیدری تصریح کرد: کمربندی خلخال 5.5 کیلومتر است که با چشم‌انداز زیبایی از کنار‌گذر شهر خلخال عبور کرده و جاده خلخال – فیروز‌آباد را به جاده خلخال – کلور - درام متصل خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، راه اصلی خلخال - کلور - درام در چهار قطعه تعریف شده که شهرستان خلخال را از نظر زمانی دو ساعت و از نظر مسافت بعد از طی مسیر 160 کیلومتری به اول آزاد راه رشت - تهران در شهر منجیل اتصال می‌دهد.

انتهای پیام/62008/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول