اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کنگان خبر داد

آغاز فاز دوم زیرسازی و آسفالت معابر شهری بندر کنگان

شهردار کنگان گفت: فاز دوم زیرسازی و آسفالت معابر شهری بندر کنگان آغاز شده است.

آغاز فاز دوم زیرسازی و آسفالت معابر شهری بندر کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان عبدالله حسینی کنگانی صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمران شهری بندر کنگان اظهار داشت: تلاش برای عمران و آبادانی شهر و زیباسازی بندر کنگان از اولویت‌های اساسی شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان است.

وی ادامه داد: طی چند سال اخیر بیشترین میزان آسفالت خیابان‌ها و معابر در کنگان انجام شده و این امر رضایت‌مندی مردم را در پی داشته است.

شهردار کنگان از آغاز فاز دوم زیرسازی و آسفالت معابر شهری بندر کنگان خبر داد و افزود: این مهم با تلاش و فعالیت کارکنان شهرداری و با همکاری مردم آغاز شده است.

حسینی کنگانی تصریح کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت معابر شهری کمتر از یک ماه است که وارد مرحله جدیدی شده و تمام توان خود را برای تکمیل این طرح انجام می‌دهیم.

شهردار بندر کنگان گفت: فاز دوم زیرسازی و آسفالت معابر شهری در چندین محله شهر آغاز شده و امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن تکمیل شود.

حسینی کنگانی افزود: در محله پریشانی زیرسازی بیش از 30 هزار متر مربع از کوچه‌ها به اتمام رسیده و ظرف چند روز آینده عملیات قیرپاشی و آسفالت آنها اجرا خواهد شد.

شهردار بندر کنگان بیان کرد: تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر این ا‌ست که به فضل الهی تا ماه‌های آینده زیرسازی و آسفالت تمام معابر شهری انجام پذیرد.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول