اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یکسال اخیر محقق شد

اجرای 65 هزار متر مربع آسفالت در شهر ساحلی بنک

شهردار بنک از اجرای 65 هزار متر مربع آسفالت در بنک طی یکسال اخیر خبر داد.

اجرای 65 هزار متر مربع آسفالت در شهر ساحلی بنک

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسین صفایی صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم و جلب رضایت خاطر شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در شهر ساحلی بنک است.

وی افزود: بنک از شهرهای زیبا و مهم استان بوشهر است و برای رشد و توسعه این شهر از تمام امکانات و توانمندی موجود بهره می‌بریم.

شهردار بنک به اجرای طرح‌های زیباسازی شهر اشاره کرد و یادآور شد: شهرداری ساحلی بنک در راستای نورپردازی و زیباسازی معابر و محیط شهری اقدام به خرید و نصب 200 چراغ LED با طرح پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در بلوار امام حسین (ع) کرده که این پروژه با اعتباری بالغ بر 730 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی اجرایی شده است.

صفایی خاطر نشان کرد: عمران و آبادانی ساحل بنک زیباسازی شهر و ایجاد فضایی برای رفاه و آسایش مردم از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری ساحلی بنک است.

وی با بیان اینکه حجم و کیفیت فعالیت‌های عمرانی در این شهر طی سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشته اظهار داشت: این مهم با تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری انجام شده و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

صفایی با تاکید بر لزوم آسفالت تمام معابر بنک گفت: تعدادی از کوچه‌ها و معابر شهر که تاکنون آسفالت نشده به فضل خدا طی چند ماه آینده آسفالت خواهد شد.

شهردار بنک از اجرای 65 هزار متر مربع آسفالت در بنک خبر داد و افزود: در یکسال اخیر شاهد آسفالت کوچه‌ها و معابر بنک به میزان 65 هزار متر مربع بوده‌ایم که با اعتبار یک میلیارد و 290 میلیون تومان محقق شده است.

کارشناس خدمات شهری بنک نیز از کاشت درخت حرا در پارک ساحلی بنک خبر داد و اظهار داشت: با تلاش انجام گرفته، تعداد 25 هزار درخت حرا در پارک ساحلی بنک کاشته شد.

غلامرضا محمودی افزود: در راستای گسترش فضای سبز، همچنین تعدادی درخت چیریش و جنبو در پیاده‌رو بلوار یادگار امام (ره) شهر کاشته شد.

انتهای پیام/2451/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول