اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:

منتخب مردم باید سالم و انقلابی باشد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: انتخابات در ایران مظهر شایسته‌سالاری دینی است و فرد منتخب باید سالم و انقلابی باشد.

منتخب مردم باید سالم و انقلابی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حسین آذین در حاشیه همایش قانون و امنیت در انتخابات با تأکید بر بی‌طرفی، امانتداری و عدالت در کار انتخابات اظهار داشت: افرادی که مسئولیت برگزاری انتخابات را دارند، باید به این سه اصل توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در شهرستان رفسنجان سال‌های سال انتخابات سالم و بدون دغدغه انجام شده و این انتخابات نیز همان‌گونه است، خاطر نشان کرد: برگزاری پرشور و گرم انتخابات دو عامل ایجاد حماسه است و فردی که انتخاب می‌شود باید هدف ملت را تأمین کند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات در ایران مظهر شایسته‌سالاری دینی است و فرد منتخب باید سالم و انقلابی باشد، بیان کرد: انتخابات به امر بین‌المللی تبدیل شده و همه دنیا ما را رصد می‌کنند که چه کسی انتخاب می‌شود و مسئولیت بزرگ اجرایی کشور را بر عهده می‌گیرد، بنابراین باید تمام تلاش خود را بکنیم تا فرد اصلح انتخاب شود.

آذین اذعان کرد: از ارکان مهم جامعه ما که جامعه علوی است، امنیت و حفظ قانون است و در انتخابات این امنیت باید برقرار و قانون رعایت شود. هر رأی بیشتر ما نسبت به دوره‌های گذشته مشت محکمی به دهان دشمنان و یاوه‌گویان به انقلاب است.

حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی، رئیس دادگستری رفسنجان در این همایش به فرمایش امام علی (ع) اشاره کرد و ابراز داشت: انسان کور باشد، بهتر از آن است که بی‌بصیرت باشد، در انتخابات نیز باید علاوه بر داشتن بصیرت بصیرت‌افزایی هم باشد.

وی عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب از سال 75 تا به امروز بر امر بصیرت تأکید فراوان داشته‌اند و در انتخاباتی که پیش‌رو داریم، تمام افراد اعم از نخبگان سیاسی و مردم و تمام کسانی که کاندیدا و ناظر بر انتخابات هستند به بصیرت نیاز دارند.

رئیس دادگستری رفسنجان بیان داشت: انسان در گذر زمان شناخته می‌شود، بنابراین سابقه افراد به اضافه وضع کنونی آنها ملاک برای انتخاب است.

پورمحمدی در پایان متذکر شد: اشخاصی در تاریخ بودند که در زمینه ولایت فقیه کتاب می‌نوشتند، اما در عمل مقابل ایشان قرار گرفتند و باید توجه کنیم، بصیرت‌افزایی کنیم تا بتوانیم انتخاب اصلح داشته باشیم.

انتهای پیام/80016/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول