اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری امتحانات بدون کاغذ در تمام مراکز دانشگاهی پیام نور آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی از برگزاری امتحانات بدون کاغذ در تمام مراکز دانشگاهی پیام نور آذربایجان غربی از سال‌های آینده خبر داد.

برگزاری امتحانات بدون کاغذ در تمام مراکز دانشگاهی پیام نور آذربایجان غربی

علی ظهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از برگزاری امتحانات بدون کاغذ در تمام مراکز دانشگاهی استان، از سال‌های آینده خبر داد و اظهار داشت: این طرح در سال تحصیلی جاری، برای نخستین بار در سه مرکز مهاباد، نقده و میاندوآب با حضور 13 هزار دانشجو در استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی با 55 هزار دانشجوی مشغول به تحصیل، از نظر تعداد دانشجو هفتمین استان کشور محسوب می‌شود.

ظهری با بیان اینکه بازده دانشگاه پیام نور در حوزه تحصیلات تکمیلی بسیار چشمگیرتر از سایر دانشگاه‌ها است، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای توسعه تحصیلات تکمیلی انجام داده که این امر علاوه بر رشد کمی، رشد کیفی این مقاطع را نیز به دنبال داشته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از یک هزار و 600 دانشجو، در 15 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام ‌نور استان مشغول به تحصیل هستند.

ظهری با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته توسعه تحصیلات تکمیلی در استان مورد توجه ویژه قرار گرفته است، اعلام کرد: هم اکنون شاهد نتایج بسیار خوبی در زمینه توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌‌های پیام نور استان هستیم.

وی از افزایش 20 رشته تحصیلی جدید در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد، در دانشگاه‌های پیام نور استان خبر داد.

ظهری خاطرنشان کرد: با افزایش این رشته‌ها تعداد دانشجویان مقطع کارشناسی‌ ارشد از یک هزار و 600 دانشجو به 2 هزار و 500 نفر افزایش می‌یابد.

وی گفت: باید از این فرصت برای توسعه علمی استان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

ظهری با اشاره به لزوم فراهم سازی بسترهای مناسب علمی و پژوهشی برای دانشجویانی که در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول تحصیل هستند، اعلام کرد: تجهیز هر چه بیشتر کتابخانه و آزمایشگاه‌های پیام نور مرکز ارومیه، از اولویت‌های ما در سال جاری است.

انتهای پیام/61001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول