اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز عنوان کرد

اتمام 52 طرح پژوهشی در دانشگاه تبریز

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز گفت: سال گذشته 52 طرح پژوهشی از سوی اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز به اتمام رسیده است.

اتمام 52 طرح پژوهشی در دانشگاه تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، علی رستمی با اعلام اینکه این طرح‌ها در فاصله زمانی سال گذشته به اتمام رسیده است، تصریح کرد: طرح‌های مذکور با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 532 میلیون ریال در زمینه‌های مختلف علمی به اجرا درآمده است.

وی در ادامه با اشاره به تعداد طرح‌های مصوب سال گذشته افزود: در همین مدت زمانی 52 طرح به تصویب شورای پژوهشی این دانشگاه رسیده بود که بیشترین طرح‌های مصوب به اعضای هیئت علمی پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره‌شناسی با 10 طرح، دانشکده جغرافیا با هشت طرح و دانشکده کشاورزی با شش طرح اختصاص داشته است.

به گفته رستمی، بیشترین طرح‌های خاتمه یافته در سال گذشته در بین دانشکده‌ها، آموزشکده‌ها و مراکز پژوهشی این دانشگاه نیز به دانشکده کشاورزی با 9 طرح پژوهشی و دانشکده‌های علوم تربیتی، روانشناسی، پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره‌شناسی هر کدام با پنج طرح تعلق داشته است.

به گفته وی شورای پژوهشی دانشگاه تبریز سال گذشته نیز با درخواست 125 نفر از اعضای هیئت علمی این دانشگاه برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در خارج از کشور موافقت کرده بود.

رستمی یادآور شد: در این مدت هم بیشترین ماموریت‌های تصویب شده در شورای پژوهشی دانشگاه تبریز در بین دانشکده‌ها، آموزشکده‌ها و مراکز پژوهشی این دانشگاه به ترتیب متعلق به اعضای هیئت علمی دانشکده فنی مهندسی عمران با 15 ماموریت علمی، دانشکده کشاورزی با 14 ماموریت و دانشکده‌ مهندسی برق و کامپیوتر با 13 بوده است.

انتهای پیام/60001/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول