اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد

ایجاد 17 هزار فرصت شغلی جدید در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از ایجاد بیش از 17 هزار فرصت شغلی جدید در استان طی سال جاری خبر داد.

ایجاد 17 هزار فرصت شغلی جدید در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داود شیوندی ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: با برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته قرار است امسال به کمک دستگاه‎های اجرایی، در سال جاری 17 هزار و 366 مورد فرصت شغلی در استان ایجاد شود.

وی افزود: این در حالی است که در سند توسعه اشتغال استان میزان تعهد شده برای سال 92 حدود 12 هزار بوده اما برنامه‌ریزی و تلاش ما بر این است تا از میزان فرصت شغلی تعهد شده در سند اشتغال استان فراتر برویم.

شیوندی با اشاره به اینکه تعهد در نظر گرفته برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی جدید در بین 42 دستگاه اجرایی استان تقسیم شده است، خاطرنشان کرد: توزیع در میان دستگاه‎های اجرایی با توجه به سند توسعه اشتغال استان و ظرفیت دستگاه‎‌‌‎‎‏‌ها در زمینه ایجاد شغل صورت گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری سهم جهاد کشاورزی استان از این رقم را 2 هزار و 250 فرصت شغلی عنوان کرد و افزود: در سند توسعه اشتغال استان برای این سازمان 2 هزار و 193 فرصت شغلی در نظر گرفته شده بود ولی با توجه به ظرفیت بالای جهاد کشاورزی در چهارمحال و بختیاری برای ایجاد اشتغال، به این تعهد اندکی افزوده شده است.

وی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سازمان میراث فرهنگی نیز باید هر کدام به ترتیب 2 هزار و 900 و هزار و 400 فرصت شغلی جدید در سال جاری ایجاد کنند.

شیوندی سازمان راه و شهرسازی را یکی از با ظرفیت‎ترین سازمان‎ها در ایجاد اشتغال دانست و یادآور شد: این سازمان باید حدود 6 هزار و 491 فرصت شغلی برای مردم استان در سال جاری فراهم کند.

وی گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز متعهد به ایجاد 500 فرصت شغلی جدید طی سال جاری شده است.

انتهای پیام/68006/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول