اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ساوجبلاغ:

860 طرح خودکفایی و اشتغال مددجویان در ساوجبلاغ اجرا شد

مدیر کمیته امداد ساوجبلاغ گفت: 860 طرح خودکفایی و اشتغال مددجویان در این شهرستان اجرا شد.

860 طرح خودکفایی و اشتغال مددجویان در ساوجبلاغ اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، شاپور قاسمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از برخی از این طرح‌ها اظهار کرد: ارائه خدمات به مددجویان و رفع مشکلات آنان از مهم‌ترین اقداماتی است که باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌ها و برنامه‌هایی در این راستا می‌تواند در رفع مشکلات مددجویان و توسعه خدمات‌رسانی به آنان نقش بسزایی داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه طرح خودکفایی و اشتغال مددجویان زیر نظر ناظرین کمیته امداد این شهرستان انجام می‌شود، افزود: ناظرین فنی هزار و 801 بار از 860 طرح خودکفایی و اشتغال کمیته امداد شهرستان ساوجبلاغ بازدید کردند.

قاسمی با اشاره به کسب رتبه‌های استانی و کشوری کمیته امداد در اجرای موفق طرح‌های اشتغالزایی گفت: اصلی‌ترین هدف این نهاد مقدس تقویت عزت نفس و کرامت خانواده‌های زیرپوشش از طریق دستیابی به خود‌اتکایی است.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها و نظارت مستمر کمیته امداد تاکنون تعداد قابل توجهی از خانواده‌های زیرپوشش خودکفا شده و توانایی اداره زندگی خود را به صورت مستقل دارند.

قاسمی گفت: در این راستا این نهاد برای مشارکت مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر درباره اشتغال پایدار و رسیدن به خوداتکایی و خودکفایی، در سال حماسه سیاسی و اقتصادی آمادگی لازم را دارد.

انتهای پیام/2302/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول