اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اعلام کرد

اشتغال 100 نفر از جوانان نخبه آذربایجان غربی در دستگاه‌های دولتی

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: امسال نسبت به اشتغال 100 نفر از جوانان نخبه در دستگاه‌های دولتی اقدام می‌کنیم.

اشتغال 100 نفر از جوانان نخبه آذربایجان غربی در دستگاه‌های دولتی

رضا علی‌باباوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سال گذشته از بابت اشتغال ستاد سامان‌دهی امور جوانان با ریاست استاندار در چهار جلسه‌ای که برگزار شد نسبت به استخدام 100 نفر از نخبگان جوان در دستگاه‌های دولتی تصمیم‌گیری شد.

وی اضافه کرد: سال گذشته آزمون‌های استخدامی دچار مشکل شد و آزمون دستگاه‌های دولتی انجام نشد که امسال پیگیر هستیم استخدام 100 نفر از نخبگان علمی و ورزشی در دستگاه‌های دولتی که سال گذشته مصوب شده و مدارک تعدادی از این افراد آماده شده‌ است به محض اینکه گشایش اعتبارات آزمون استخدامی انجام شود این مسئله محقق شود.

وی با اشاره به اینکه آزمون‌های استخدامی بر اساس نیاز دستگاه‌های دولتی از طریق مدیریت منابع انسانی استانداری اعلام و برگزار می‌شود، افزود: در اداره کل ورزش و جوانان در بحث جوانان 43 پست خالی در سطح استان داریم و در سال گذشته هم به منظور استخدام 25 نفر به این سازمان مجوز داده‌ شد تا آزمون گرفته و به‌کارگیری شود که به سبب قضیه اقتصاد مقاومتی این آزمون گرفته ‌نشد که امید می‌رود امسال این آزمون برگزار شود و در شهرستان‌های تابعه استان به‌کارگیری شوند.

علی‌باباوند خاطرنشان کرد: ما متولی امور جوانان هستیم تا مشکلاتشان در دستگاه‌های دولتی مربوطه حل شود و حداقل در راستای حل مشکلات جوانان پیشنهاداتی داشته باشیم و یا اینکه منابعی در اختیار سازمان ورزش و جوانان قرار گیرد تا در بحث اشتغال و ازدواج جوانان برنامه‌ریزی و به‌کارگیری شود، در غیر این صورت در ستاد سامان‌دهی امور جوانان که هر ماه با حضور استاندار برگزار می‌شود می‌توانیم پیگیر مسائل مربوط به جوانان باشیم.

انتهای پیم/61001/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول