اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان خبر داد

پرداخت 120 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان دشتستان

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از پرداخت 120 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان دشتستان خبر داد.

پرداخت 120 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اکبر عدنانی در نشست فرماندار دشتستان با مسئولان کمیته امداد شهرستان دشتستان اظهار داشت: افزایش سطح فعالیت‌های کمیته امداد یکی از مهم‌ترین رویکردهایی است که کمیته امداد دشتستان به آن توجه دارد.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: توجه به نیاز مددجویان کمیته امداد مهم‌ترین شاخصه‌ای است که کمیته امداد دشتستان به آن توجه داشته و این مهم کارآمدی فعالیت‌های این نهاد را به‌ صورت مضاعف افزایش می‌دهد.

عدنانی با اشاره به جمعیت مددجویان کمیته امداد دشتستان، بیان داشت: کمیته امداد دشتستان 10 هزار و 500 خانوار این شهرستان را تحت پوشش قرار داده و جمعیت مددجویان این نهاد در دشتستان بالغ بر 24 هزار و 600 نفر در مناطق مختلف این شهرستان است.

وی اضافه کرد: در زمینه اشتغالزایی در سال‌های گذشته اقدامات وسیعی صورت گرفته و فرصت‌های شغلی در رشته‌های مختلف در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

این مسئول اذعان داشت: در سال گذشته یک هزار و 840 تفاهم‌نامه اشتغالزایی مددجویان داشته‌ایم که با پیگیری‌های صورت گرفته 750 فقره آن پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان عنوان کرد: بر اساس توافقات صورت گرفته تا پایان خردادماه شاهد پرداخت مابقی پرونده‌ها خواهیم بود که این امر به منزله انقلابی بزرگ در عرصه اشتغال دشتستان محسوب می‌شود.

عدنانی از پرداخت 120 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان دشتستان خبر داد و ابراز داشت: در مجموع 120 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان شهرستان دشتستان اختصاص یافته که تاکنون بالغ بر 40 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

وی افزود: در ماه‌های گذشته بالغ بر یک هزار و 650 پرونده تسهیلات 20 میلیون ریالی در شهرستان دشتستان تشکیل شده و در زمینه‌های فرهنگی، درمانی و مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول