اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان خبر داد

آموزش تخصصی اشتغال برای 842 مددجوی دشتستان

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از آموزش تخصصی اشتغال برای 842 مددجوی این شهرستان خبر داد.

آموزش تخصصی اشتغال برای 842 مددجوی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اکبر عدنانی صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: کمیته امداد در چند سال اخیر در راستای خدمات رسانی به جامعه هدف اهتمام داشته و اقدامات ارزشمندی ارائه کرده است.

وی افزود: کیفیت و حجم خدمات این نهاد در سطح شهرستان نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته و این امر رضایتمندی جامعه هدف را به دنبال داشته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از آموزش تخصصی اشتغال برای 842 مددجوی این شهرستان  خبر داد و خاطر نشان کرد: تعداد 842 مددجو از دوره‌های آموزشی بلند مدت و کوتاه مدت کمیته امداد دشتستان بهره‌مند شدند.

عدنانی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت فنی و حرفه‌ای و ایجاد اشتغال پایدار شامل خانواده‌های معزز تحت حمایت و نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر گروه هدف است.

این مسئول ادامه داد: رشته‌های مدنظر در این دوره‌ها بسیار متنوع بوده که از جمله آن می‌توان رشته خیاطی، کامپیوتر، دامداری، کشاورزی و صنایع دستی را نام برد.

وی اضافه کرد: در آموزش‌های کوتاه مدت تعداد 556 نفر و بلند مدت 286 نفر شرکت داشته‌اند که با محاسبه حرفه‌اندوزی فرزندان دانش‌آموز دبیرستانی به تعداد 275 نفر مجموعاً 1099 نفر در این دوره‌ها آموزش دیدند.

عدنانی گفت: در یکسال اخیر بیش از 1.2 میلیارد ریال برای برگزاری این دوره‌ها هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان بیان کرد: از تمام امکانات و توانمندی موجود برای بهبود وضعیت مددجویان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول