اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ورود به حرم کریمه اهل بیت(س) صورت گرفت

500 کیلومتر پیاده روی بسیجی اصفهانی به پاس حماسه سیاسی

بسیجی اصفهانی عزم خود در پیمودن 500 کیلومتر مسافت از اصفهان به قم و سپس مرقد حضرت امام(ره) را لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و تلاش برای ماندگاری موضوع حماسه سیاسی عنوان کرد.

500 کیلومتر پیاده روی بسیجی اصفهانی به پاس حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم، منوچهر قاسمی کارشناس رشته عمران و کارمند شهرداری فولادشهر اصفهان که برای نخستین بار اقدام به پیمودن مسیر فولاد شهر به قم و سپس مرقد مطهر حضرت امام(ره) کرده است، با ورود به شهر مقدس قم و زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه (س)، اعتراض به هتک حرمت قبور حجربن عدی و جعفر طیار(ع) از صحابه پیامبر(ص) را هدف دیگر خود از این حرکت عنوان کرد و اظهار داشت: دست آمریکا و رژیم صهیونیستی از آستین گروه‌های تروریستی در سوریه بیرون آمده و می‌خواهند به خیال باطل خود، بین صفوف مسلمین تفرقه ایجاد کنند.

وی ادامه داد: اگر مسلمین گوش به فرمان ولایت که حقیقتا برگرفته از دستورات قرآن و اهل بیت(ع) است باشند، هیچ خللی در صفوف مستحکم آنان وارد نخواهد شد.

قاسمی خدمت به مردم و حضور پرشور در عرصه انتخابات را مسئولیت کنونی ارادتمندان به خط سرخ شهیدان بیان کرد و تلاش برای انتخاب اصلح طبق منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را از وظایف کنونی پیروان راستین ولایت عنوان داشت.

قاسمی پس از زیارت حرم نورانی کریمه اهل بیت(س) به قصد ادامه پیاده روی و تجدید بیعت با امام راحل(ره) راهی مرقد مطهر حضرت امام(ره) شد.

انتهای پیام/2258/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول