اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم خرداد

ورزشکاران برتر مازندران تجلیل می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: سوم خرداد از برترین ورزشکاران مازندران در سال 91 تجلیل می‌شود.

ورزشکاران برتر مازندران تجلیل می‌شوند

احمد سعادتمند در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: این همایش سوم خرداد همزمان با آزادسازی خرمشهر و ولادت حضرت علی (ع) به میزبانی مرکز استان در سالن پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی ساری در حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره از حضور پیشنمازی معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان در ساری تصریح کرد: پیش از این قرار بود مراسم تجلیل از ورزشکاران مازندران در 26 اردیبهشت برگزار شود که به دلیل همزمانی گردهمایی آموزش فرهنگی مربیان ورزش استان به سوم خرداد موکول شد.

سعادتمند از تجلیل حدود 130 ورزشکار، مربی و داور ورزش استان در سال 91 خبر داد و ابراز داشت: در این مراسم از ورزشکاری مازندرانی که در رقابت‌های برون‌مرزی مقابل ورزشکاران رژیم صیهونیستی قرار نگرفتند نیز تقدیر می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به هماهنگی که با فدراسیون‌ها و ورزشکاران ملی پوش استان شد قرار شد تمامی ملی‌پوشان در اردو روز چهارشنبه اول خرداد در ساری حضور یابند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در این مراسم از ورزشکاران مازندرانی که در ترکیب تیم‌های ملی موفق به کسب مدال المپیک، جهانی و آسیایی شدند، با اهدای جوایزی تقدیر و تجلیل می‌شود.

وی درباره قهرمان قهرمانان ورزش مازندران در سال 91 افزود: در این مراسم در حضور مسئولان استانی و شهرستانی نیز قهرمان قهرمانان ورزش استان در سال 91 انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول