اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

انتخاب اصلح مورد توجه رای‌دهندگان قرار گیرد

امام جمعه کوهبنان گفت: رأی‌دهندگان در انتخابات آینده باید انتخاب اصلح را مورد توجه قرار دهند.

انتخاب اصلح مورد توجه رای‌دهندگان قرار گیرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان اظهار داشت: انتخاب فرد اصلح علاوه بر حضور حماسی و چشمگیر در انتخابات باید مورد توجه همگان باشد و این امر در بین جامعه فرهنگی در معرفی اصلح نمود بیشتری پیدا می‌کند.

وی در این جلسه که به منظور برنامه‌ریزی برگزاری بیست و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شد با تاکید بر ایجاد حماسه سیاسی در سال جاری عنوان کرد: همه ما به هر نوعی که می‌توانیم باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تلاش کنیم تا خواست مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری تحقق یابد.

فرماندار کوهبنان هم در این نشست با تاکید بر شرکت همگانی در انتخابات و خلق حماسه سیاسی گفت: ما به عنوان امانتدار مردم باید تمام جنبه‌های قانونی انتخابات را مراعات کنیم تا حقی از کسی ضایع نشود و در این راستا منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را چراغ راه خویش قرار دهیم.

منصور متقی عنوان کرد: وظیفه دبیران و مربیان آموزش و پرورش به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت و افراد مورد اعتماد جامعه ایجاب می‌کند که در مورد فرد صالح و شایسته ریاست جمهوری اطلاع‌رسانی کنند.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان تصریح کرد: فرهنگیان کوهبنانی طی 24 سال گذشته با همکاری سپاه پاسداران بانی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام بوده‌اند و در این راستا از شخصیت‌های برجسته حوزوی و اجرایی استفاده کردند.

احمد نیکخواه بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) حق بزرگی بر گردن تمام اقشار جامعه دارد، زیرا پس از قرن‌ها حکومتی اسلامی را پایه‌ریزی کرد و مردم را از زیر یوغ حکومت شاهنشاهی نجات داد.

به گزارش فارس، برنامه‌ریزی سه روز روضه‌خوانی در اداره آموزش و پرورش به مناسبت سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) برنامه‌ریزی شد.

انتهای پیام/80012/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول