اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بسیج مستضعفین:

مردم باید به دنبال حضور حداکثری و انتخاب اصلح باشند

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم باید به دنبال حضور حداکثری و انتخاب اصلح باشند تا کشور در بحث انتخابات موفق شود.

مردم باید به دنبال حضور حداکثری و انتخاب اصلح باشند

0به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سردار عبدالرضا آزادی ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با بسیجیان نیشابور در فرهنگسرای سیمرغ این شهر اظهار داشت: قطعا تحریم‌ها در مشکلات اقتصادی تاثیر دارد اما مدیریت‌های اقتصادی هم 50 درصد سهم دارد.

این تحلیلگر سیاسی تاکید کرد: خلق حماسه سیاسی ضامن پیروزی نظام اسلامی و شکست نظام سلطه است.

آزادی اضافه کرد: دشمن به دنبال ایجاد فضای تردید و شبهه‌افکنی نسبت به ولایت فقیه و نفرت نسبت به بسیج و سپاه و سیاه‌نمایی است.

وی تصریح کرد: سپاه به دنبال حساس‌سازی مردم نسبت به دقت در انتخابات است و قصد روشنگری دارد و ما به عنوان سربازان ولایت قصد داریم به مردم امید دهیم.

وی گفت: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه، وحشت از تداوم تحریم‌ها، خوش‌بینی نسبت به غرب، به اوج رساندن اختلافات بین جریان‌های سیاسی و تبدیل آن به خصومت افراطی است.

آزادی گفت: سخنان اخیر وزیر اطلاعات سخنان روشنگرانه‌ای بود که می‌تواند از احتمال فتنه جدید جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه ای کاش نیروهای اصولگرا کاندیداهای متعدد معرفی نمی‌کردند و وحدت می‌داشتند، ادامه داد: ما باید تحریم‌ها را به فرصت شکوفایی و خودکفایی کشور تبدیل کنیم.

آزادی تصریح کرد: سپاه وبسیج به دنبال معرفی ملاک‌های اعلام‌شده از سوی مقام معظم رهبر است و قصد ندارد نام خاصی را به مردم و بسیجیان دیکته کند و هیچ حجتی جز ولایت نداریم.

انتهای پیام/70004/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول