اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-50

شعارهای بدون برنامه در انتخاب اصلح خلل وارد می‌کند

قائم مقام جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب با تاکید بر لزوم ارائه محورهای فعالیت کاندیداهای ریاست جمهوری، گفت: شعارهای بدون برنامه در انتخاب اصلح مردم خلل وارد می‌کند.

شعارهای بدون برنامه در انتخاب اصلح خلل وارد می‌کند

عزت‌الله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، با اشاره به اینکه حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری دو شکل دارد که مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است، گفت: جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب از جملات مقام معظم رهبری در سخنرانی سال 84 استان کرمان، اخذ شده است که مقام معظم رهبری در آن سال، راه درست را اصولگرایی اصلاح‌طلبانه ذکر کرده بودند و جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب نیز با همین رویکرد شکل گرفته است.

قائم مقام جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب با بیان این مطلب که قرائت ما از اصولگرایی و اصلاح‌طلبی همان قرائت رهبری معظم انقلاب است نه چیز دیگر، افزود: این جبهه قصد عملیاتی کردن دیدگاه‌های مقام معظم رهبری را دارد و سرفصل و استراتژی فعالیت این جبهه دفاع از منویات مقام معظم رهبری است.

اکبری با اشاره به اخبار برخی از رسانه‌ها با موضوع حمایت جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب از فرد خاص در انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنوز ثبت‌نام و تایید صلاحیتی انجام نشده است تا این جبهه اقدام به معرفی کاندیدای مورد حمایت کند.

وی به مسیر اعلام حمایت شورای مرکزی جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب از کاندیدای ریاست جمهور پرداخت و خاطرنشان کرد: ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری و تعیین صلاحیت آنان توسط شورای نگهبان و دعوت این جبهه از کاندیداهای و مطابقت آنان با شاخص‌های مورد نظر، مسیر اعلام حمایت ما از کاندیداهای ریاست جمهوری است.

رئیس ستاد انتخابات جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب از آماده‌شدن نامه‌های دعوت از کاندیداها و تعیین شاخص‌های اولیه کاندیداهای شورای اسلامی تهران خبر داد و یادآور شد: قوی‌بودن اعتقادی، اعتقاد به ولایت، اقبال عمومی و کارآمدی کاندیداها از شاخص‌های مورد نظر ما در اعلام حمایت از کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرها است.

اکبری، بیان شعارهای بدون برنامه توسط کاندیداها را آسیب به کشور دانست و یادآوری کرد: شعارهای بدون برنامه در انتخاب اصلح مردم خلل وارد می‌کند و کاندیداها چون برنامه ندارند به یکدیگر هجوم می‌آورند و مردم از این رفتارها خوششان نمی‌آید و ناراحت می‌شوند و در شأن مردم نیست.

وی با اشاره به تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم برای برقراری حکومت و منطق و اخلاق اسلامی، افزود: دولت‌ها که در صحنه عمل و اجرا هستند و کار می‌کنند دارای نقاط ضعف و قوت هستند و نباید نقاط ضعف را بر سرش بزنیم و باید خدمات برجسته را منصفانه اعلام کنیم.

انتهای پیام/86015/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول