اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

روحانیون مردم را به سمت انتخاب اصلح هدایت کنند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به حساسیت انتخابات پیش رو، روحانیون باید مردم را به سمت انتخابی اصلح در این عرصه سرنوشت‌ساز هدایت کنند.

روحانیون مردم را به سمت انتخاب اصلح هدایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله فاتحی صبح امروز در نشست شورای معاونین اظهار داشت: با توجه به حساس بودن شرایط سیاسی کشور حضور گسترده مردم در پای صندوق‎های رای به عنوان یک تکلیف ضرورت دارد، در همین رابطه نقش علما و روحانیون ارجمند در هدایت مردم به سمت انتخاب اصلح دارای جایگاه ویژه‎ای است.

وی با ابراز تاسف از حوادث اخیر سوریه و اقدامات غیرانسانی تروریست‎ها در کاربرد سلاح‎های شیمیایی و نبش قبر صحابی رسول الله (ص) اضافه کرد: این حرکت‎ها ناشی از احساس شکست تروریست‎ها در عرصه کارزار واقعی با سوریه است.

فاتحی ادامه داد: از سوی دیگر نیز نشانگر شکست سیاست‎های آمریکا و متحدانش به ویژه رژیم صهیونیستی است که به عنوان یک نمونه بارز آن توفیق دولت عراق و ائتلاف مالکی در انتخابات شوراها است و اینها نشانه‎های شکست سیاست‌های منطقه‎ای رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: استکبار جهانی جایگاه خود را در عرصه بین‎المللی از دست داده است و در موضوع هسته‎ای نیز تاکنون توفیقات بسیاری نصیب ایران اسلامی شده که آخرین مورد آن منزوی شدن آمریکا در اجلاس ژنو بود که موجب منزوی شدن آمریکا و حمایت 80 کشور غیر متعهد از فعالیت صلح‎آمیز هسته‎ای ایران بوده است.

فاتحی با گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام و منزلت زن بیان کرد: امروز زنان ایران افتخار زنان جهان اسلامند و زن ایرانی با تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س)‌ و حضور همه جانبه در همه عرصه‎های سیاسی و اجتماعی نقش تاریخی خود را در صیانت از انقلاب دوشادوش مردان به انجام می‎رساند.

وی با اشاره به روز کارگر و روز معلم گفت: کارگران گردانندگان اصلی چرخ تولید جامعه هستند و مشکلات اصلی عرصه تولید توسط کارگران عزیز و زحمتکش تحمل می‎شود.

فاتحی افزود: عملکرد کارگران در افزایش تولید داخلی، به مفهوم مبارزه با تورم، گرانی و به معنی خلق حماسه اقتصادی در راستای حل و رفع مشکل بیکاری و اشتغال در کشور است و کارگران از میدان داران اصلی جهاد اقتصادی هستند.

وی با تبیین نقش ارزنده معلمان در جامعه اسلامی، معلمان را روشنگران اندیشه نسل‎های آینده دانست و تاکید کرد: معتقدیم مشکلات معیشتی و دغدغه‎های اقتصادی معلمان باید به حداقل برسد تا این قشر فرهیخته بتوانند با فراغت خاطر به تربیت نسل انقلابی شجاع و آگاه موفق شوند.

انتهای پیام/66007/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول