اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه همدان:

انتخاب اصلح آینده‌‌ای درخشان برای کشور رقم می‌زند

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: مردم در انتخابات پیش رو با تیزهوشی و ذکاوت در تشخیص فرد اصلح و ولایت‌مدار آینده‌ای درخشان برای این کشور رقم بزنند.

انتخاب اصلح آینده‌‌ای درخشان برای کشور رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اصغر آخوندی صبح امروز در جمع بسیجیان حوزه امام صادق(ع) شهر بهار اظهار کرد: با توجه به تمرکز دشمنان انقلاب اسلامی نسبت به انتخابات 24 خرداد ریاست جمهوری سال جاری حضور تک‌تک آحاد مردم در انتخابات حائز اهمیت است.

وی با اشاره به میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: مهمترین خواسته حضرت زهرا(س) از ما بسیجیان حمایت و تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیری است که رهبری برای این انقلاب ترسیم می‌کند.

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «سال حماسه سیاسی و اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری بیان داشت: حضور مردم در این انتخابات بسیار مهم و حساس است.

وی یادآور شد:  حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و تعیین فردی اصلح می‌تواند رقم‌زننده حماسه سیاسی باشد که خواسته رهبری انقلاب اسلامی است.

آخوندی تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دولت آینده باید ضعف‌های دولت گذشته را نداشته باشد و از نقاط قوت دولت فعلی استفاده کند.

وی با اشاره ویژگی‌های رئیس جمهور آینده ابراز داشت: داشتن روحیه مشورت، ندادن وعده‌های بی‌منطق، مؤمن و متعهد بودن، برخورداری از اخلاق و تمکین به قانون باید از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور آینده باشد.

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پایان با بیان اینکه حضور تک تک مردم در پای صندوق‌های رأی مهم است، خاطرنشان کرد: وظیفه مردم نیز در انتخابات پیش رو این است که با تیزهوشی و ذکاوت در تشخیص فرد اصلح و ولایت‌مدار آینده‌ای درخشان برای این کشور رقم بزنند.

انتهای پیام/89006/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول