اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گزینش ائمه جمعه کشور مطرح کرد

بهره‌گیری از نظرات عالمان در انتخاب افراد اصلح

معاون گزینش ائمه جمعه کشور گفت: باید انتخاب افراد اصلح با تدبیر و با بهره‌گیری از نظرات عالمان، صاحب نظران و روحانیون باشد تا بهترین افراد برای اداره امور معرفی شوند.

بهره‌گیری از نظرات عالمان در انتخاب افراد اصلح

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد تقوی به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته خیرآباد با تقدیر از حضور حماسی و پرشور مردم منطقه در نماز جمعه گفت: حضور گسترده در نماز جمعه خیرآباد نشانه اهتمام نمازگزاران به دین مبین اسلام است که این امر به همت امام جمعه این منطقه به شکل وسیعی تحقق یافته است.                

 

معاون گزینش ائمه جمعه کشور افزود: باید از عوامل و دست اندرکاران ستاد نماز جمعه تقدیر کرد که با تلاش‌های خود فرهنگ نمازخوانی و تبعیت از فرامین ائمه (ع) جهت حضور پرشور جوانان و نوجوانان را در این عرصه عبادی و سیاسی فراهم کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار سال جاری اشاره داشت و گفت: مقام معظم رهبری سال جاری را با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام نهاده‌اند که این خود نشان از تدبیر عالمانه امام امت دارد.

معاون گزینش ائمه جمعه کشور ادامه داد: با نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا باید تمام همت خود را برای حضور حماسی مردم به کار گیریم تا همچون سنوات گذشته با شرکت حداکثری مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان زده شود.

تقوی اظهار داشت: باید انتخاب افراد اصلح با تدبیر و با بهره‌گیری از نظرات عالمان، صاحب نظران و روحانیون باشد تا بهترین افراد برای اداره امور معرفی شوند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز طی چندین سخنرانی خصوصیات اخلاقی افراد اصلح را برشمردند که باید با تاسی از فرامین عالمانه ایشان بهترین و اصلح‌ترین را انتخاب کرد.

معاون گزینش ائمه جمعه کشور سپس به تعرض به قبر مبارک حجربن عدی اشاره کرد و اذعان داشت: تعرض وحشیانه و ناجوانمردانه به آرامگاه مبارک این صحابه پیامبر نشان از بی‌تقوایی و وحشیگری دشمنان ائمه (ع) دارد که این امر توسط جهان اسلام محکوم گردیده است.

تقوی گفت:‌ حجربن عدی یکی از بهترین و نزدیک‌ترین اصحاب پیامبر بوده که سرمنشاء بسیاری از خدمات به اهل مسلمین در روزگار خود می‌باشد.

وی اظهار داشت: امیدواریم روزی را شاهد باشیم که دیگر کسی جرأت تعرض به مسلمانان جهان و به ویژه ائمه (ع) را به خود ندهد.                                                                             

 

انتهای پیام/2462/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول