اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان اعلام کرد

احداث 1600 کیلومتر بزرگراه در کرمان

استاندار کرمان گفت: امروز از 284 کیلومتر بزرگراه در سال 84، یک هزار و 420 کیلومتر بزرگراه داریم و این در حالی است که تا پایان دولت یک هزار و 600 کیلومتر بزرگراه در استان خواهیم داشت.

احداث 1600 کیلومتر بزرگراه در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان اسماعیل نجار ظهر امروز در آیین یادواره شهدای صنعت مس با اشاره به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، حضور پرشور در انتخابات را حماسه‌ای سیاسی خواند و اظهار داشت: ملت ایران این حماسه را خلق می‌کند و افرادی که کار اجرایی انتخابات را بر عهده دارند و هم افرادی که رأی می‌دهند در چارچوب قانون این امر مهم را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: مردم، مجریان انتخابات هستند به طوری که تعداد 61 هزار نفری که در استان کرمان کار انتخابات را نظارت و اجرا می‌کنند از همین مردم هستند و لذا بحث اخلاق انتخاباتی بسیار مهم است و باید تلاش شود چه در انتخابات شوراها و چه انتخابات مهم ریاست جمهوری این اخلاق رعایت شود.

استاندار کرمان بیان کرد: در انتخابات شوراها نیز باید دقت زیادی شود و افراد، کاندیدایی را انتخاب کنند که شایسته باشد و تدبر در اداره جامعه و شهر را داشته باشد و بتواند امکانات بیشتری برای حوزه خود و استفاده مردم فراهم کند.

مقام عالی دولت در استان کرمان با بیان اینکه حساسیت انتخابات ریاست جمهوری بسیار بالاست، گفت: استکبار با رجزخوانی‌های خود درصدد ایجاد فتنه‌ای جدید است و می‌خواهد، ملت در برابر ولایت و جمهوری اسلامی به پا خیزند، اما آنها بدانند هر رأی این ملت تیری به چشم دشمن نیست، بلکه موشکی دور برد به قلب سیاه تمام دشمنان ما است.

نجار افزود: ناملایمات را نباید به حساب حماسه سیاسی بگذاریم، بلکه باید ابزار را برای حضور گسترده مردم فراهم کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: ایجاد روحیه امید و نشاط در دل مردم از ابزار حضور است.

وی با اشاره به اینکه هر کیلومتر بزرگراه هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان دارد، بیان کرد: در سال 84 ما 284 کیلومتر بزرگراه داشتیم و امروز از مرز یک هزار و 420 کیلومتر بزرگراه عبور کردیم و تا پایان مردادماه و پایان دولت به یک هزار و 600 کیلومتر بزرگراه در استان می‌رسد و نباید اینگونه نکات مثبت را نادیده بگیریم.

استاندار کرمان گفت: حماسه‌آفرینی باید فضای بدبینی و سوء‌ظن را رفع کند، زیرا حماسه از دل می‌جوشد و با ایمان پشتیبانی می‌شود.

نجار عنوان کرد: اشکالات در حوزه زندگی و کاری هر کس ممکن است پیش آید و آن همه کار انجام شده را نباید نادیده گرفت.

وی افزود: کسانی که می‌خواهند به آسیاب دشمن آب بریزند، کور خوانده‌اند و همه می‌دانند در هیچ جای دنیا رهبری با صلابت‌تر از رهبر ما و ملتی بیدارتر از ملت ایران وجود ندارد.

وی بیان کرد: 24 خرداد شاهد حماسه‌ای خواهیم بود که دنیا را مات و متحیر می‌کند.

انتهای پیام/80016/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول