اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه شاهرود:

گام بعدی دشمن به عملکرد ملت ایران بستگی دارد

مسئول سیاسی سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه گام بعدی دشمن به عملکرد ملت ایران بستگی دارد، بیکاری جوانان و گرانی را از مشکلات امروز جامعه ایرانی دانست که باید برای آن فکری شود.

گام بعدی دشمن به عملکرد ملت ایران بستگی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، رضا فدایی صبح امروز در نشست روشنگری که با حضور بانوان در روستای خیج شاهرود برگزار شد، با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: باید با توجه به این نامگذاری کاری انجام دهیم که حماسی و پرشکوه در سال‌های آتی پیش برویم و ماندگار شویم و بعد از ما از این عمل امروزمان به عنوان حماسه یاد کنند.

وی افزود: خلق حماسه سیاسی بستگی به مواردی چون شناختن دشمن، تشخیص حق و باطل دارد و ما باید با توجه به این موارد وظیفه خود را که حضور پای صندوق‌های رأی است، به خوبی انجام دهیم.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: دشمنان منتظر عملکرد ما هستند تا گام بعدی را بردارند؛ اگر ما حماسه را خلق کردیم، دشمن به عقب خواهد رفت و گرنه دشمن گام‌های بعدی در تضعیف نظام اسلامی را برخواهد داشت.

فدایی تصریح کرد: امروز به وحدت و اتحاد نیاز داریم تا بتوانیم به دشمن ضربه‌ای کاری بزنیم و در این راه باید حضور گسترده در انتخابات داشته و فردی اصلح را برای ریاست جمهوری برگزینیم.

وی در ادامه بیان داشت: مهم‏ترین شرط کاندیدای اصلح، ولایت‌پذیری و مطیع ولایت بودن است و اگر فردی این‏گونه بود حتماً سایر شرایط برای تصدی این پست مهم را داراست.

این کارشناس ارشد تاریخ اظهار داشت: مشکل امروز ایران، مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان است و باید کاری کنیم که این مشکلات رفع شود و این با دست رد به سینه دشمنان زدن و همت خود ما تحقق خواهد یافت.

فدایی تاکید کرد: دشمنان هدفشان تخریب و حذف ولایت و رهبری از جامعه ایران است؛ درست همان کاری که در زمان امام علی(ع) صورت گرفت.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان شاهرود افزود: باید با بصیرت و انتخاب درست و اصلح این خواست دشمنان را به یأس و ناامیدی تبدیل کنیم.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول