اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات کرمان:

دشمن از حضور منسجم ملت ایران در صحنه وحشت دارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: باید از مناسبت‌ها و اجتماعات مردمی به بهترین نحو ممکن بهره‌برداری کرد، زیرا دشمن از حضور منسجم ملت ایران وحشت دارد.

دشمن از حضور منسجم ملت ایران در صحنه وحشت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، مهدی صدفی ظهر امروز در جلسه شورای اداری کوهبنان اظهار داشت: وجود جمع کثیری از رزمندگان و ایثارگران، حدود 170 شهید، 300 جانباز و وجود قبور مفاخر علمی، فرهنگی و دینی نشان از فضای مذهبی و حاکی از ولایتمداری این خطه از ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: کوهبنان در عرصه‌های فرهنگی و هنری به ویژه در تمام مراسمات و تعظیم شعائر اسلامی پیشرو است که خود نشان از دینداری و وفاداری این مردم به اسلام، انقلاب و ولایت است.

صدفی خاطر نشان کرد: در هر کشور و جامعه‌ای در بین ملت‌های مختلف روزهای تاریخی و حماسی که نشان از ایده، فکر و فرهنگ آن جامعه است به چشم می‌خورد که مسئولان مربوطه و مردم سعی در تکریم و تجلیل آن روزها دارند.

وی عنوان کرد: در کشور ما علاوه بر نگاه ملی نوعی نگرش اعتقادی نیز به مناسبت‌ها وجود دارد و وجود مقدس اهل بیت سرمایه‌ای است که خداوند در کنار خرد و اندیشه به ما ارزانی داشته تا در کنار احساسات، شور و عاطفه را چاشنی مناسبت‌ها کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: اجتماعات ملی و مذهبی خود را کم نگیریم، زیرا چیزی که اسلام و انقلاب اسلامی را حفظ کرده وجود همین ملت باایمان و عاشق در صحنه بودن است.

صدفی گفت: باید از مناسبت‌ها و اجتماعات مردمی به بهترین نحو ممکن بهره‌برداری کرد، زیرا به فرموده رهبر کبیر انقلاب دشمن از اجتماعات ما وحشت دارد و می‌ترسد، لذا وجود نیروهای متعهد، باایمان و منسجمی به نام ملت ایران است که دشمن جرأت ندارد از تجهیزات خود علیه ما استفاده کند.

وی بیان کرد: بنا به فرموده رهبر فرزانه و متفکر انقلاب کارها باید عالمانه و هنرمندانه باشد تا از خروجی مؤثر و مفید برخوردار باشد پس باید توجه داشت هر اندیشه‌ای که در قالب هنر بگنجد، پایدار و ماندگار است.

صدفی به مشارکت عمومی مردم در مناسبت‌ها به ویژه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام اشاره کرد و افزود: در حالی مراسم سالگرد امام خمینی را برگزار می‌کنیم که اندیشه‌های ایشان چراغ راه ملت است و رهبر فرزانه انقلاب که سکاندار و جهت‌دهنده نظام هستند، دیدگاه‌های امام راحل را پیاده می‌کنند.

وی در پایان به سالگرد قیام 15 خرداد و انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و خواستار حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب شد.

انتهای پیام/80012/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول