اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی ستادکل نیروهای مسلح:

شیطنت‌های دشمنان اتحاد شیعه و سنی را مستحکم‌تر می‌کند

رئیس بازرسی ستادکل نیروهای مسلح گفت: با بصیرت و آگاهی خوب مردم شیعه و سنی شیطنت‌ها و دسیسه‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین فرق مختلف راه به جایی نبرده بلکه اتحاد آنها را مستحکم‌تر می‌کند.

شیطنت‌های دشمنان اتحاد شیعه و سنی را مستحکم‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار محمدجعفر اسدی صبح امروز در نخستین همایش زنان در سالن اجتماعات جهادکشاورزی زاهدان اظهار داشت: باید بصیرت و آگاهی و حساسیت مردم برای انتخابات ریاست جمهوری بیشتراز همه انتخابات‌ها باشد.

وی با اشاره به اینکه انسان در امورات زندگی خود نیز از هنگام صبح تا شب در حال انتخاب قرار دارد گفت: انسان برای خرید میوه، نان و سایر وسایل مورد نیاز زندگی، وقتی وارد مکان مورد نظر می‌شود سعی میکند بهترین کالا، جنس و میوه را انتخاب کند.

رئیس بازرسی ستادکل نیروهای مسلح افزود: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، ممکن است عده‌ای شیطنت کرده و بخواهند زمینه گمراهی اقشار مختلف را فراهم کنند، پس باید هوشیار باشیم و بدون در نظر گرفتن ناراحتی و خوشحالی زید و عمر، با استدلال و آگاهی خودمان برای رضایت خداوند، در پای صندوق‌های رای شرکت کرده و به فرد اصلح رأی دهیم.

این مسئول ادامه داد: انتخابات پیش‌رو بر خلاف انتخابات امورات زندگی بسیار مهم و حساس است و باید مردم بیش از پیش به این انتخابات توجه کرده و آگاهی خود را در مورد تمام نامزدهای انتخاباتی افزایش دهند تا در انتخاب دچار اشتباه نشوند.

حضور گسترده مردم شیعه و سنی در انتخابات ایران معادلات دشمنان را برهم می‌زند

وی اضافه کرد: تمام دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی چشم به انتخابات ریاست جمهوری ایران دوخته‌اند و منتظرند ببیند مردم چگونه در این انتخابات حضور می‌یابد که این می‌طلبد با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای امید دشمنان را به یاس تبدیل کرده و با انتخاب فرد اصلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را همچنان سرافراز عرصه جهانی نگه داریم.

اسدی افزود: واجب نیست که هرکسی برای انتخابات ریاست جمهوری پذیرفته شود، اما اگر انتخاب شد و رای ملت را کسب کرد، خدمت به مردم برای وی واجب می‌شود و وی موظف است زمینه رفاه، آرامش و امنیت مردم را با تدابیر اندیشمندانه محقق سازد.

رئیس بازرسی ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: مقام معظم رهبری الگوهایی برای انتخاب فرد اصلح در سخنرانی‌های خود بیان فرموده‌اند که کسی را که دارای این الگوها و معیارها هستند را برای رضایت خداوند برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه در بین ملت‌های مسلمان است گفت: دشمن تلاش می‌کند بین فرق و مذاهب اسلامی اختلاف ایجاد کرده و برادر کشی را در میان آنها باب کند.

این مسئول در ادامه گفت: همه فرق و مذاهب قرآن، خدا و قیامت را قبول دارند و اختلاف در سلیقه‌ها در همه امورات وجود دارد.

اسدی اضافه کرد: دشمن در کشور پاکستان جوانان جاهل را اجیر کرده و با آموزه‌های غلط به آنها تلقین می‌کند که اگر تعدادی از شیعیان را به قتل برساند، به بهشت می‌رود و از طرفی به شیعیان القا می‌کند که آنها به کشتار شیعیان دست می‌زنند و شما باید این کار آنها را تلافی کنید، در این میان باید بصیرت و آگاهی مردم به میزانی باشد که بتواند شیطنت دشمن را تشخیص داده و مدیریت کنند وگرنه کشتاری عظیم به پا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: باید هوشیار و آگاه باشیم که در چنین شرایطی در زمین دشمن بازی نکرده و زمینه سربلندی کشور را فراهم کنیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه رزق و روزی هر یک از مردم دنیا از سوی خداوند تعیین شده عنوان کرد: وقتی می‌شود این روزی را از طریق حلال کسب کنیم چرا به سمت حرام برویم که اثرات سوء آن زندگیمان را به تباهی بکشد.

رئیس بازرسی ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به حضور زنان در عرصه‌های مختلف که سبب پیشرفت جامعه می‌شود یادآور شد: در میان قوم بلوچ زمانی بیرون آمدن زنان از خانه و شرکت در مراسم، حضور در مساجد و جلسات مختلف از روی جهالت ممنوع بود.

وی با اشاره به اینکه مردان بلوچ صاحب غیرت هستند اذعان داشت: در آن زمان این غیرت را در جای مناسب به کار نمی‌بردند، اما امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، زنان بلوچ نقش بسزایی در مسائل اجتماعی، فرهنگی، سیاسی کشور دارند و با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح، دشمنان را مایوس می‌کنند.

انتهای پیام/75004/ن40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول