اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان:

حملات سایبری دشمن به وسیله‌ای علیه خود آن‌ها تبدیل شده است

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: حملات سایبری دشمن به وسیله‌ای علیه خود آن‌ها تبدیل شده است.

حملات سایبری دشمن به وسیله‌ای علیه خود آن‌ها تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علیرضا شیخ رباط در جلسه پدافند غیر عامل که در استانداری خوزستان تشکیل شد،‌ گفت: موضوع پدافند غیر عامل با توجه به اهداف جمهوری اسلامی و تهدیدات امنیتی که در منطقه وجود دارد و گستردگی و پیچیدگی این تهدیدات، این مسئله در کشور و خوزستان که شاهراه حیاتی کشور است، بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه تهدید را باید واقعی بدانیم، افزود: اگر احساس تهدید نداشته باشیم اقدامات لازم را انجام نخواهیم نداد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: عموم اقدامات نظامی در منطقه به سمت جمهوری اسلامی است و دشمنان هزینه‌هایی را که در حوزه خلیج فارس و منطقه انجام می‌دهند برای مبارزه با ما است.

امروز آمریکا تلاش دارد توانایی خود را در فضای سایبری اعمال کند

وی با اشاره به اینکه سطح اقدامات ما در حوزه پدافند غیر عامل باید متناسب با تهدیدات دشمن باشد، تصریح کرد: دشمن ایران در هشت سال دفاع مقدس عراق بود اما امروز دشمن تغییر کرده است و آمریکا مرتب ایران را تهدید می‌کند و در مقابل آن جمهوری اسلامی باید در پدافند غیر عامل متناسب با ظرفیت‌های دشمن حرکت کند.

شیخ رباط عنوان کرد: امروز آمریکایی‌ها تلاش دارند به مرحله هزینه نظامی نرسند و توانایی خود را در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سایبری اعمال می‌کنند.

ظرفیت ملی خوزستان بالا است

وی با اشاره به اینکه ظرفیت ملی خوزستان بالا است، عنوان کرد: راهبردی‌ترین هدف آمریکا از نظر نظامی که می‌تواند مشکل اساسی در کشور ایجاد کند، خوزستان است.

شیخ رباط با تأکید بر اینکه در پدافند غیرعامل باید برنامه محور حرکت کنیم،‌ گفت: هیچ زمانی در بحث پدافند غیر عامل نباید بدون برنامه پیش برویم و بعد از هزینه به این نتیجه برسیم که حرکت اشتباه بوده است.

دشمن باید بداند زیرساخت‌ها در ایران چقدر محکم است

وی افزود: فرهنگ‌سازی پدافند غیر عامل بسیار مهم است و آگاه‌سازی در این زمینه باعث می‌شود در فهم این امر از لحاظ نظری مشکلی نداشته باشیم چراکه تفاوت برداشت از یک موضوع باعث ایجاد تفاوت در عمل می‌شود.

شیخ رباط با بیان اینکه حملات سایبری دشمن به وسیله‌ای علیه خود آن‌ها تبدیل شده است، اظهار داشت: دشمن باید متوجه شود که در ایران، زیرساخت‌ها آنقدر محکم شده است که فکر تهاجم نباشد و برای اقدام نظامی دچار تردید شود.

انتهای پیام/72011/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول