اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج خبر داد

آغاز آبرسانی به روستاهای شمزان‌هیت و چاه‌باغ قلعه‌گنج

فرماندار قلعه‌گنج گفت: معمای حل نشدنی آبرسانی به روستاهای شمزان‌هیت و چاه‌باغ رمزگشایی شده و کار اجرایی شبکه آبرسانی به این روستاها آغاز شده است.

آغاز آبرسانی به روستاهای شمزان‌هیت و چاه‌باغ قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی صبح امروز در جریان بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان از پروژه‌های روستایی قلعه‌گنج اظهار داشت: باید وظیفه و برنامه کاری خود را با تمام تلاش به سرانجام برسانیم تا کارهای عقب‌مانده دولت تمام شوند.

وی افزود: استفاده از توان مدیریتی و تخصص کارشناسان را در اجرای پروژه‌ها به کار ببندید تا مشکلات مرتبط برطرف شوند.

فلاحی تصریح کرد: معمای حل نشدنی آبرسانی به روستاهای شمزان‌هیت و چاه‌باغ رمزگشایی شده و بعد از 34 سال از انقلاب کار اجرایی شبکه آبرسانی به این روستاها آغاز شده و امید است با اختصاص اعتبارات لازم مردم این روستاها نیز به آرزوی دیرینه خود برسند.

وی افزود: خدمات بزرگی در سطح منطقه در حال انجام است که با یک مشکل کوچک و پیش پا افتاده هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌اند و این موارد باید در اولویت کاری قرار بگیرند تا در سال حماسه سیاسی و اقتصادی لبخند رضایت را بر لبان مردم بنشانیم.

فلاحی عنوان کرد: در شهرستان قلعه‌گنج بیش از 21 حلقه چاه آب شرب روستایی در حال فعالیت است که شبکه آبرسانی زیرزمینی به طول 3 هزار کیلومتر را با رعایت موارد بهداشتی و سلامت مردم انجام می‌دهند.

علی رشیدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان نیز گفت: کارها به صورت اساسی برنامه‌ریزی شده است در قلعه‌گنج پروژه‌های آبرسانی بزرگی در حال اتمام است که امیدواریم تا پایان دولت به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: هر چند در سال 91 با مشکل کمبود اعتبارات با توجه به شرایط خاص تحریم مواجه شدیم، اما هیچ کاری را تعطیل نکردیم و نیروهای ما با تمام توان ادامه دادند.

رشیدی خاطر نشان کرد: در همه ایام با تمام توان فعالیت می‌کنیم تا مشکلات مردم منطقه را به کمترین حد برسانیم.

انتهای پیام/80004/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول