اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم خبر داد

آبرسانی به شهرهای بم و بروات از طریق سد نساء

فرماندار بم گفت: طرح آبرسانی به شهرهای بم و بروات از طریق سد نساء در حال اجرا است.

آبرسانی به شهرهای بم و بروات از طریق سد نساء

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین سه‌شنبه شب در جمع کارکنان اداره آب و فاضلاب شهری این شهرستان با بیان اینکه آبرسانی به شهرهای بم و بروات از طریق سد نساء در حال انجام است، اظهار داشت: تاکنون بخش عظیمی از خط انتقال انجام و در دیدار با معاون اول رئیس جمهور، موضوع تسریع در روند اجرای پروژه مطرح و قول مساعد داده شد.

وی افزود: اگرچه مدیریت کردن آبرسانی در شهرستان بم امری بسیار دشوار است، اما آنچه که برای همه مسئولان نظام مد نظر است، تکریم مردم و رعایت حقوق آنان است.

زین‌الصالحین بیان داشت: تأمین آب آشامیدنی سالم از مهم‌ترین نیازهای مردم است که باید کارکنان اداره آب و فاضلاب در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گیرند.

فرماندار بم ضمن اشاره به زلزله پنجم دی‌ماه بم گفت: در حادثه زلزله همه تأسیسات آب، برق، تلفن و ... به طور کلی از بین رفت که با توجه دولت و مسئولان استان و شهرستان در حال حاضر امکانات خوبی فراهم است.

وی ادامه داد: همه مردم و مسئولان شهرستان خواستار قرار گرفتن بم در جایگاه واقعی خود هستند، اما این امر نیازمند وحدت و همدلی است.

زین‌الصالحین در پایان ابراز داشت: جنگ دنیا با ایران یک مسئله اعتقادی و دینی است، دشمن با اسلام مشکل دارد و حضور گسترده مردم در انتخابات ما را در حوزه بین‌المللی کمک می‌کند.

انتهای پیام/2446/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول