اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های استان اصفهان خبر داد

بهره‌برداری از فاز دوم ایستگاه‌های مطالعه در 6 نقطه از اصفهان

مدیرکل کتابخانه‌های استان اصفهان گفت: با توجه به استقبال خوب از فاز نخست ایستگاه‌های مطالعه به زودی فاز دوم این ایستگاه‌ها در شش نقطه شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از فاز دوم ایستگاه‌های مطالعه در 6 نقطه از اصفهان

غلامرضا یاوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره میزان استقبال از ایستگاه‌های مطالعه اظهار کرد: در فاز جدید ایستگاه‌های مطالعه شاهد تاسیس ایستگاه کتاب در پایانه زاینده‌رود، پایانه جی، بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع) و بیمارستان عسگریه هستیم و دو نقطه دیگر نیز در حال بررسی برای اضافه شدن ایستگاه مطالعه است.

وی با اشاره به اینکه با اضافه شدن این تعداد، ایستگاه‌های مطالعه در سطح استان اصفهان تا اواخر اردیبهشت‌ماه به 12 عدد می‌رسد، افزود: در فاز دوم همچنین شاهد شارژ ایستگاه‌های مطالعه با کتاب‌های جدید هستیم که 285 هزار کتاب را شامل می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های استان اصفهان با بیان اینکه در فاز نخست نیز 285 هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌های اصفهان قرار گرفت، تصریح کرد: استقبال از ایستگاه‌های مطالعه در اصفهان راضی‌کننده بوده است و امیدواریم با تاسیس ایستگاه‌های بیشتر مردم اصفهان را به مطالعه تشویق کنیم.

وی ادامه داد: تاکنون از فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، دستگاه‌ها، دوایر عدالتی و بخش خصوصی تقاضاهایی برای تاسیس ایستگاه‌های مطالعه دریافت کردیم که با توجه به بار مالی زیاد و نیاز به نظارت‌های کافی بر ایستگاه‌ها این تقاضاها فاز به فاز مورد بررسی و اجرا قرار می‌گیرد.

یاوری با اشاره به اینکه نقاط ضعف و قوت این طرح‌ها با آسیب‌شناسی‌های لازم مشخص و برطرف شده است، گفت: میزان استقبال مردم از نقاط خاص ایستگاه‌های در طول ماه‌های گذشته مشخص شده است و بر این اساس پایانه زاینده‌رود رکورد جا به جایی مسافر پس از ترمینال جنوب تهران و استقبال از ایستگاه مطالعه را دارد.

وی تاکید کرد: به زودی در شهرستان‌های کاشان، شهرضا و خمینی‌شهر نیز شاهد تاسیس ایستگاه‌های مطالعه خواهیم بودیم.

انتهای پیام/63008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول