اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت می‌گیرد

برگزاری چهارمین همایش جایگاه موسسات فرهنگی در توسعه فرهنگی کشور در اصفهان

مدیرعامل انجمن موسسات استان اصفهان گفت: چهارمین همایش نقش و جایگاه موسسات فرهنگی هنری در توسعه فرهنگی کشور امروز در اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری چهارمین همایش جایگاه موسسات فرهنگی در توسعه فرهنگی کشور در اصفهان

علیرضا شیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: چهارمین همایش نقش و جایگاه موسسات فرهنگی و هنری در توسعه فرهنگی کشور 16 اردیبهشت ماه در تالار فرشچیان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش به صورت ملی برگزار شده و تاکنون از شهرهای اهواز، تهران، آمل، تبریز و مشهد برای شرکت در این همایش اعلام آمادگی کردند.

دبیر علمی و اجرایی همایش موسسات فرهنگی در ادامه گفت: تاکنون 45 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که 10 مقاله بدون اصلاحیه، چهار مقاله به صورت سخنرانی و بقیه در کتابچه این همایش به چاپ می‌رسند.

وی با بیان اینکه 16 تا 20 اردیبهشت زمان برگزاری این همایش است، گفت: 150 نفر از اعضای موسسات فرهنگی و هنری در این همایش شرکت می‌کنند.

شیروانی در مورد محورهای اصلی این همایش گفت: چالش¬های موسسات فرهنگی و هنری در مقابله با تهاجم فرهنگی، سالم سازی فضای فرهنگی توسط موسسات فرهنگی و نقش این موسسات در توانمندسازی منابع انسانی و کارآفرینی و اشتغال از جمله محورهای اصلی این همایش است.

وی در پایان گفت: تبیین نقش موسسات فرهنگی و هنری در ایجاد و ارتقای سرمایه معنوی و فرهنگی و همچنین اقتصاد فرهنگ، تبادلات میان فرهنگی، ایجاد سرمایه اجتماعی و توسعه کالاهای فرهنگی از دیگر برنامه‌های این همایش است که به شکل ارائه مقاله و سخنرانی و برگزاری سمپوزیوم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول