اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال

کتابخانه عمومی آل یاسین اندیمشک افتتاح شد

کتابخانه عمومی آل یاسین با حضور مسئولان شهرستان و با اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال در اندیمشک افتتاح و راه اندازی شد.

کتابخانه عمومی آل یاسین اندیمشک افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اندیمشک در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی آل یاسین این شهرستان اظهار کرد: ساختمان کتابخانه عمومی اندیمشک توسط امام جمعه شهرستان به صورت حق انتفاع به نهاد کتابخانه‌های عمومی واگذار شده است تا بتوان از آن به عنوان کتابخانه عمومی قابل دسترس برای عموم مردم بهره برداری شود.

فریبا لطفی بافنده افزود: این کتابخانه با صرف اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال از محل اعتبارت استانی تعمیر، تجهیز و راه اندازی شده است و شامل بخش‌های مختلفی از جمله مخزن، بخش امانت، سالن مطالعه، نمایه نشریات و... است که در ادامه بخش‌های بیشتر و متنوع‌تری به آن اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این کتابخانه آغاز به کار کرده است و عموم مردم می‌توانند با مراجعه به کتابخانه از این محیط فرهنگی و خوب استفاده کنند.      

در این مراسم معاون فرماندار اندیمشک در سخنانی کتاب را بهترین دوست انسان دانست و گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و انس با کتاب سطح فکر و اندیشه انسان را بسیار بالا می‌برد.

مجتبی صدیق افزود: کتاب رسانه‌ای اثربخش و تأثیرگذار است و با کمک آن می‌توانیم به نتایج قابل قبولی برسیم.

وی اضافه کرد: در اینجا ما خواستار مشارکت و همیاری در خصوص تامین کتب مورد نیاز کتابخانه و پر کردن قفسه‌های خالی و به دنبال آن ارتقای فرهنگ مطالعه در شهرستان هستیم.

وی گفت: طبق قولی که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان داده‌اند مبلغ یک صد میلیون ریال به‌منظور خرید کتاب برای این کتابخانه در نظر گرفته‌اند که باید توسط رئیس اداره ارشاد اندیمشک پیگیری و خرید کتاب برای این کتابخانه انجام گیرد تا به وضعیت مطلوب ما برسد.

انتهای پیام/72001/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول