اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک تاکید کرد

توجه به حلقه‌های صالحین در راستای خنثی کردن توطئه های دشمنان

فرماندار شهرستان قرچک گفت: دشمنان نظام امروز با استفاده از ابزارهای مختلف به دنبال سست کردن اعتقادات اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان است و ما باید با توجه ویژه به حلقه‌های صالحین در راستای خنثی کردن توطئه های دشمنان گام برداریم.

توجه به حلقه‌های صالحین در راستای خنثی کردن توطئه های دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی امروز در جلسه مسئولان حوزه‌های مقاومت بسیج ادارات سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد، با اشاره به نام‌گذاری سال 1392 توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»، اظهار داشت: این نام‌گذاری‌ها نشان از تدابیر، تفکر و آینده‌نگری رهبر معظم انقلاب دارد.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: مقام معظم رهبری سال‌های گذشته را تحت عنوان جهاد اقتصادی، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری کردند زیرا می دانستند چه تهدیدی در راه است.

ریاحی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات 24 خردادماه، تصریح کرد: تمام دنیا و رسانه‌های استکباری به دنبال مایوس کردن مردم برای حضور در انتخابات هستند اما نمی‌دانند که مردم ایران با مردم دیگر کشورها تفاوت دارند و گوش به فرمان رهبرشان هستند.

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه مردم جمهوری اسلامی ایران در انتخابات 24 خردادماه حضور گسترده‌ای در پای صندوق‌های رای خواهند داشت، گفت: حماسه به معنای جهاد است و همه باید مردم را برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کنیم.

ریاحی حضور بسیج در صحنه های مختلف را یکی از ظرفیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: به همه ادارات شهرستان قرچک ابلاغ می‌کنیم که سریع‌تر نسبت به راه‌اندازی بسیج ادارات اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به حساسیت موقعیت کنونی بر رصد دقیق اوضاع کشور تاکید کرد و گفت: باید با تمام توان در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تحقق حماسه سیاسی تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان قرچک با تاکید بر توجه ویژه به حلقه‌های صالحین تصریح کرد: دشمنان نظام امروز با استفاده از ابزارهای مختلف به دنبال سست کردن اعتقادات اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان است و ما باید با توجه ویژه به حلقه‌های صالحین همچون گذشته در راستای خنثی کردن توطئه های دشمنان گام برداریم.

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول