اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار‌ شهرستان انار:

تحقق 2 هزار فرصت شغلی در شهرستان انار

معاون برنامه‌ریزی فرماندار‌ شهرستان انار گفت: در راستای تحقق سهم اشتغال شهرستان انار در سال ‌91 تعداد 2 هزار و چهار فرصت شغلی اعلام کرد.

تحقق 2 هزار فرصت شغلی در شهرستان انار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار احمد علیزاده پیش از ظهر امروز در ‌جلسه کارگروه اشتغال شهرستان‌ آخرین وضعیت ثبت اشتغال در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی را در راستای تحقق سهم اشتغال شهرستان انار در سال ‌91 تعداد 2 هزار و چهار فرصت شغلی اعلام کرد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار‌ شهرستان انار با بیان اینکه تعهد اشتغال شهرستان انار یک هزار و 415 مورد بوده است، عنوان کرد: با این حساب شهرستان انار در سال جاری مقام پنجم را در استان کرمان کسب کرده است.

غلامعلی موحدی‌نیا نیز در این نشست به نقش و اهمیت انتخابات پرداخت و اظهار داشت: قطعا ملت با بصیرت ایران در 24 خرداد ماه با خلق حماسه سیاسی ‌بار دیگر اوج ولایتمداری خود را به نمایش می‌گذارند.

وی بیان کرد: انتخابات عالی‌ترین نهاد مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی ایران است که با مشارکت آحاد مردم دلبستگی به نظام مقدس و اعتماد به مسئولان را به همراه دارد.

فرماندار شهرستان انار به بحث اشتغال شهرستان انار و ظرفیت‌های موجود در اشاره کرد و افزود: توجه و اهتمام ویژه دولت برای برداشتن گام‌های بلند در مسیر رشد و پیشرفت همه جانبه کشور بدون وقفه ادامه دارد و تاکید دولت نیز ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان است.

انتهای پیام/80021/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول