اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با باقری‌لنکرانی مطرح شد

تاکید آیت‌الله هاشمی شاهرودی بر رعایت اخلاق انتخاباتی

آیت‌الله هاشمی شاهرودی در دیدار با باقری‌لنکرانی بر رقابت انتخاباتی مومنانه و اصول اخلاقی و رعایت ضوابط قانونی در انتخابات تاکید کرد.

تاکید آیت‌الله هاشمی شاهرودی بر رعایت اخلاق انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کامران باقری لنکرانی در حاشیه دیدار با آیت‌الله هاشمی شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص جزئیات این دیدار تصریح کرد: خدمت آیت‌الله هاشمی شاهرودی رسیدیم و گزارشی از روند فعالیت‌های مرتبط با انتخابات را خدمت ایشان عرض کردیم.

وی افزود: ایشان هم راهنمایی‌ها و توصیه‌هایی راجع به انتخابات داشتند از جمله اینکه تلاش اصلی برای مشارکت گسترده مردم در صحنه باشد و رقابت انتخاباتی مومنانه بوده و اصول اخلاقی و رعایت ضوابط قانونی اساس این رقابت‌ها باشد.

کاندیدای جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: همچنین در این دیدار خاطراتی از همکاری‌های گذشته و از زمانی که بنده در وزارت بهداشت بودم و ایشان هم رئیس قوه قضاییه بودند و به سیستم سلامت کشور عنایت داشتند یادآور شد و دیدار پر برکتی برای ما بود.

انتهای پیام/2258/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول