اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی:

حضور آگاهانه ملت در انتخابات مهر تایید دیگری بر نظام اسلامی است

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: ملت با حضور آگاهانه خود ضمن تایید مجدد نظام اسلامی، بار دیگر دشمنان را مایوس خواهند کرد.

حضور آگاهانه ملت در انتخابات مهر تایید دیگری بر نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی در همایش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج قم که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر مهر تایید بر نظام اسلامی زده و دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

وی از انتخابات به عنوان امتحان الهی برای سنجش میزان اخلاص و بندگی ملت ایران یاد کرد و گفت:‌ با حضور هوشمندانه مردم انتخابات این دوره نیز بدون پیامدهای منفی برگزار می‌شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تحقق این مهم قلب امام زمان‌(عج) و رهبر معظم انقلاب را شاد کرده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از گذشته سرافراز خواهد کرد.

وی به نقش روحانیت در هدایت جامعه اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: روحانیت هدایت علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی مردم را بر عهده داشته و مردم را در مسیر تقوا و اخلاص راهنمایی می‌کند.

واعظی یکی از مهم‌ترین عوامل در پیروزی انقلاب اسلامی را تقوای امام خمینی دانست و خاطرنشان کرد: امسال مصادف با گذشت نیم قرن از آغاز نهضت امام خمینی است، نهضتی که نتیجه آن تشکیل نظام اسلامی بود.

وی وظیفه روحانیت در حفظ نظام و هدایت مردم را بسیار خطیر توصیف کرد و گفت: نهاد رهبری و ولایت سیاسی از ثمرات ارزشمند نهاد مرجعیت است.

انتهای پیام/2258/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول