اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی دانشکده‌های فنی‌ و حرفه‌ای و غیرانتفاعی گیلان:

مدل غربی صلاحیت ورود به انتخابات را ندارد

بسیج دانشجویی دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای و غیر انتفاعی گیلان عنوان کرد: فتنه‌گران و جریان منحرف با مدل غربی نباید به عرصه انتخابات ورود کنند.

مدل غربی صلاحیت ورود به انتخابات را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بسیج دانشجویی دانشکده‌های فنی‌ و حرفه‌ای و غیرانتفاعی گیلان با صدور بیانیه‌ای عنوان کرد: حضور پرشور کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری در عرصه وجودی ظرفیت‌های سیاسی ملت ایران اسلامی و نشان از فضای آزاد و کم‌نظیر برای ورود هر فرد با هر گرایش و سلیقه است.

این بیانیه می‌افزاید: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سکانداری رهبر عزیزمان همواره فضا را برای حضور پرشور هر شخص با هر گرایش، حزب و سلیقه‌ای باز گذاشته است تا این بار حماسه حضور از جنس علاقه‌مندان نظام برای ابراز وجود در بخش کاندیداتوری انتخابات باشد.

در بخشی دیگری از بیانیه آمده است: اکنون که مهلت ثبت‌نام برای کاندیداها به پایان رسیده وظیفه‌ای خطیر بر عهده شورای نگهبان است تا در محیطی آرام و به دور از هرگونه ملاحظه و جنجال سیاسی احتمالی بعضی از شخصیت‌ها، صلاحیت کاندیداها را مورد بررسی قرار دهند.

در بیانیه مذکور ذکر شده است: مردم به ویژه دانشجویان ارزشی و ولایی از اعضای شورای نگهبان که پرچمداران حفظ ارزش‌ها و کیان انقلاب اسلامی هستند انتظار دارند در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال حماسه سیاسی نامگذاری شده است با حضور در برهه حساس انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، به وظیفه حماسی خود بیش از هر زمان دیگر محکم، مقتدر و قاطع با تأکید بر اجرای قانون اسلام و نظام اسلامی عمل کنند.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای و غیرانتفاعی گیلان می‌افزاید: شورای نگهبان باید نسبت به کسانی که صلاحیت آنها برای تصدی پست ریاست جمهوری احراز نمی‌شود به‌ویژه فتنه‌گران و هم‌پیمانان آنها، ساکتین فتنه و سردمداران و هواداران جریان انحرافی و کسانی که دشمنان و رسانه‌های بیگانه به طرح آنها نظر دارد ذره‌ای کوتاه نیاید و به وظیفه دینی، انقلابی و وجدانی خود عمل کند.

بسیج دانشجویی دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای و غیر انتفاعی استان گیلان، ضمن دعوت از عموم مردم میهن اسلامی برای حضور حماسی در یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، از شورای محترم نگهبان تقاضا دارد به فتنه‌گران و جریان منحرف که با مدل غربی خواستار حضور در عرصه انتخابات هستند، اجازه ورود ندهند.

دانشجویان ولایت‌مدار گیلانی پیشاپیش اعلام انزجار خود را نسبت به هرگونه عدم پایبندی و نپذیرفتن قانون از طرف افراد رد صلاحیت شده، اعلام می‌دارد و امیدواریم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که همه با نیت خدمتگزاری وارد این عرصه شده‌اند، اشتباه گمراهان سال 88 را تکرار و اسباب عدم آرامش مردم ایران اسلامی را که جزو نیات شوم دستگاه امپریالیزم غربی است، فراهم نکنند که ما دانشجویان ولایی و عموم مردم هرگز در مقابل آنها سکوت نخواهیم کرد.

انتهای پیام/2300/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول