اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اردبیل تاکید کرد

ممنوعیت استفاده از ظرفیت مجموعه‌‌های فرهنگی ارشاد در انتخابات

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: مراکز فرهنگی و هنری وابسته به فرهنگ و ارشاد استان به هیچ وجه در اختیار ستادهای تبلیغات انتخاباتی یا کاندیدای خاصی قرار نمی‌گیرند.

ممنوعیت استفاده از ظرفیت مجموعه‌‌های فرهنگی ارشاد در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، منصور شرفی اظهار داشت: ما از مطبوعات استان نیز می‌خواهیم از تبلیغات زود هنگام انتخاباتی اجتناب کنند. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخاباتی ریاست جمهوری قرار گرفته‌ایم رفتار معقولانه تمام مراکز فرهنگی و هنری استان و به ویژه مطبوعات را باید در این راستا شاهد باشیم تا شبهه‌ای در انتخابات ایجاد نشود بنابراین از اهالی مطبوعات انتظار داریم از تبلیغات زود هنگام در نشریات خود پرهیز کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود بیان داشت: یکی از رسالت‌های اهالی رسانه و مطبوعات دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات و انجام رسالت عظیم در خلق حماسه سیاسی است.

شرفی گفت: قطعا رسانه‌ها یک پای اصلی خلق حماسه سیاسی بوده و در این مسیر می‌توان با آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی‌ رسالت خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها باید واقعیت‌ها و نقدهای دلسوزانه را به همراه برجستگی‌های کاندیداها و برنامه‌های عملیاتی آنها منعکس کرده و از هرگونه سیاه‌نمایی و بیان مطالب شبهه‌آلود پرهیز کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از دست‌اندرکاران برگزاری باشکوه و آبرومندانه نخستین جشنواره ملی پویانمایی خلیج فارس و همچنین برگزاری سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم تقدیر کرد.

شرفی همچنین از کسب رتبه برتر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل در جریان برگزاری هفتمین جشنواره منطقه‌‌ای شعر فجر خبر داد.

انتهای پیام/62003/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول