اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

دست‏اندرکاران انتخاباتی در پلدختر اصل بی‌طرفی را رعایت کنند

امام جمعه پلدختر گفت: دست‏اندرکاران انتخاباتی پلدختر در مسیر قانون حرکت و اصل بی‌طرفی را رعایت کنند.

دست‏اندرکاران انتخاباتی در پلدختر اصل بی‌طرفی را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی محمد لروند صبح امروز در همایش نقش علما در حماسه سیاسی و اقتصادی شهرستان پلدختر که در محل دارالقران الزهرا برگزار شد، گفت: انتخابات یک امتحان سنگین و حساس و مردم با حضور حماسی در انتخابات ‌‌‌بصیرت خود را به نمایش می‌گذارند و توطئه‌های استکبار را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم با خلق حماسه سیاسی در انتخابات پیش رو می‌توانند تضمین کننده حماسه‌های اقتصادی در آینده باشند، گفت: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری یکی از انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز در کشور است که باید با سرمشق قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و با بصیرت و شناخت کامل به افرادی رأی دهیم که پیرو ولایت و رهبری باشند.

وی با بیان اینکه اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو بر هیچ کس پوشیده نیست، افزود: مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران با حضور و مشارکت گسترده در انتخابات 24 خرداد مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و حامیان شرق و غرب آنان خواهند زد و این حضور مردم در صحنه انقلاب را بیمه و دشمن را برای همیشه مایوس و زمین‌گیر می‌کند.

حجت‌الاسلام لروند با بیان اینکه 24 خرداد ماه منزلگاه تحقق حماسه سیاسی ملت می‌شود، گفت: دست‏اندرکاران انتخابات در مسیر قانون حرکت و اصل بی‌طرفی را رعایت کنند.

وی بر لزوم هوشیاری طلاب تاکید کرد و افزود: انتخابات باید مظهر اقتدار نظام باشد و هوشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی در تحقق حماسه سیاسی، توطئه‏های دشمنان را مانند سایر موارد خنثی می‏کند، باید هوشیار باشند و در مقابل هجمه‌های دشمن آگاهانه عمل کنند، تا آن‌ها از اهداف پلید خود عقب نشینی کنند.

وی حضور حداکثری مردم را در انتخابات دشمن شکن دانست و گفت: زمینه سازی حضور آگاهانه مردم در انتخابات امری ضروری است زیرا حضور باشکوه‌ در انتخابات لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد‌.

امام جمعه پلدختر التزام به رعایت قانون را در برگزاری باشکوه انتخابات دانست و افزود: تنها راه مقابله با دسیسه دشمنان حضور حداکثری در انتخابات است و استکبار جهانی از این حضور در صحنه‌های سیاسی هراس دارد، چرا که حضور مردم به معنی پشتیبانی از نظام و ولایت است.

وی ادامه داد: اجرای دقیق قانون از خواسته مقام معظم رهبری است و دشمن با شعار انتخابات آزاد وارد صحنه شده پس شرکت گسترده و حداکثری مردم تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و انتخابات باید قدرت نظام با رویکرد مردم‌سالاری دینی را تقویت کند.

امام جمعه پلدختر همسو و همراهی عوامل داخلی با دشمن، تمایل جریان داخلی به دو قطبی شدن، متحد شدن عوامل فتنه و اصلاحات و انحراف، پرونده سازی علیه کاندیدای حزب اللهی، فشار اقتصادی، بحرانی کردن انرژی هسته‌ای و زیر سئوال بردن انتخابات را از عمده تهدیدات انتخابات نام برد.

انتهای پیام/2304/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول