اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم خبر داد

پیش‏بینی 189 صندوق رای برای انتخابات در طارم

فرماندار طارم گفت: 189 صندوق رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در این شهرستان پیش‏بینی شده است.

پیش‏بینی 189 صندوق رای برای انتخابات در طارم

غلام‏حسین رجبی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از 4 آبان‌ماه سال گذشته دستور فراهم کردن مقدمات برگزاری انتخابات در شهرستان طارم ابلاغ شده است.

وی به وضعیت ستاد انتخابات طارم اشاره کرد و افزود: ستاد انتخابات این شهرستان بعد از ابلاغ دستورات لازم فعالیت‏های خود را به شکل مستمر انجام داده است.

فرماندار طارم با اشاره به اقدامات سال‌جاری ستاد انتخابات شهرستان طارم، خاطرنشان کرد: از 21 فروردین‌ماه امسال کارهای مربوط به امور اجرایی انتخابات در طارم آغاز شده است.

وی از ثبت‌نام 532 نفر داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در طارم خبر داد و تاکید کرد: ثبت‌‎نام از کاندیداها به اتمام رسیده است و در مرحله بررسی بعدی قرار دارد. 

رجبی با بیان اینکه از مجموع ثبت‌نامی‏های انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 6 نفر خانم هستند، افزود: 17 درصد از کاندیداهای شورای شهر دارای سواد دانشگاهی هستند.

فرماندار طارم از تدارک 94 صندوق رای برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خبر داد و یادآور شد: اقدامات لازم برای تهیه و تدارک صندوق‏های رای انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان طارم اقدامات لازم انجام شده است، اظهار کرد: 98 صندوق برای انتخابات ریاست‌ جمهوری تدارک دیده شده است.

رجبی مجموع صندوق‌های در نظر گرفته شده برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را 189 صندوق عنوان کرد و گفت: اقدامات تامینی و پشتیبانی برای انتخابات در حال انجام است.

فرماندار طارم به استقرار 189 صندوق رای در شهرستان طارم اشاره کرد و ادامه داد: این صندوق‌ها در 84 روستا و دو شهر مستقر خواهد شد.

وی به میزان مشارکت مردم طارم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم شهرستان طارم در ادوار گذشته انتخابات درصد حضور بالایی را ثبت کرده‏اند.

رجبی با اشاره به شعار سال خاطر‌نشان کرد: مردم و مسئولان برای تحقق شعار حماسه سیاسی مسئولیت و تکلیف سنگینی بر عهده دارند.

فرماندار طارم میزان مشارکت مردم طارم را بالاتر از میانگین کشوری و استانی دانست و تاکید کرد: مردم ولایت‏مدار طارم همواره در انتخابات احساس مسئولیت بالایی دارند.

وی به تعداد واجدان شرایط رأی دادن در طارم اشاره کرد و ادامه داد: در این شهرستان بیش از 30 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

رجبی انتخابات پیش‏‌رو را مهم ارزیابی کرد و گفت: برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‏های رای باید هر اقدام قانونی و شرعی که مورد نیاز است به کار گرفته شود.

فرماندار طارم از وجود پنج هیئت نظارت بر انتخابات در شهرستان طارم خبر داد و یادآور شد: علاوه بر پنج هیئت نظارت، پنج هیئت اجرایی نیز در انتخابات فعالیت خواهند داشت.

*افزایش 13 درصدی تعداد کاندیداهای شورای شهر و روستا

وی با اشاره به افزایش 13 درصدی تعداد کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در این دوره، خاطرنشان کرد: تعداد ثبت‌نامی‏ها در رده سوم 471 نفر بوده است.

رجبی برگزاری پرشور انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری را مهم ارزیابی کرد و افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی امری ضروری است.

فرماندار طارم به‌کارگیری ظرفیت‏های موجود را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: باید از همه ظرفیت‏ها برای حضور گسترده مردم استفاده شود.

انتهای پیام/73002/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول