اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:

27 هزار نفر عهده‌دار برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 27 هزار نفر از عوامل اجرایی مسئولیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در این استان برعهده دارند.

27 هزار نفر عهده‌دار برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی امروز در نشست ماهانه ائمه جمعه این استان اظهار کرد: انتخابات پیش رو یکی از پرشورترین و حماسی‌ترین انتخابات در طول تاریخ انقلاب اسلامی است و این مهم تنها با رای و انتخاب مردم کشور محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه ساختار انتخابات نظام جمهوری اسلامی یکی از سالم‌ترین ساختارهای انتخاباتی جهان است، افزود: ساختار کلی انتخابات در کشور ما سالم  است و کسی نمی‌تواند خدشه‌ای به آن وارد کند اما این در حالی است که می‌طلبد دست اندرکاران انتخابات، اعتمادسازی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

عنابستانی تصریح کرد: در همین راستا دولت و عوامل اجرایی انتخابات تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا همانند دوره‌های قبل انتخاباتی سالم و باشکوه در کشور برگزار شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، تعداد عوامل اجرایی انتخابات در این استان را 27 هزار نفر برشمرد و گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان فراهم شده است.

عنابستانی با بیان اینکه یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری از حساس‌ترین انتخابات کشور به ‌شمار می‎رود، خاطرنشان کرد: حضور پرشور و حماسی مردم و انتخاب فرد اصلح از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

وی با تأکید بر اینکه نباید از اموال عمومی و بیت‌المال در انتخابات استفاده شود، اظهار کرد: در همین راستا با هرگونه تخلفی به شدت برخورد خواهد شد.

عنابستانی از استقرار 980 شعبه اخذ رای در استان خبر داد و گفت: این تعداد شعب اخذ رای نسبت به سال گذشته 300 شعبه افزایش داشته است و این موضوع به دلیل برگزاری همزمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تعداد داوطلبین انتخابات شورای شهر و روستا در استان را بیش از 4 هزار نفر عنوان کرد و افزود: انتخابات شورای شهر در 36 شهر استان و انتخابات شورای روستا در 539 روستای استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد اعضای اصلی شوراها در شهر‌های بالای 50 هزار نفر 11 عضو است، خاطرنشان کرد: تعداد اعضای اصلی شورا‌ها در شهرهای 20 هزار نفر پنج عضو و تعداد اعضای اصلی شورا‌ها در شهرهای دارای 20 تا 50 هزار نفر جمعیت نیز هفت عضو اصلی است.

انتهای پیام/68004/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول