اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

انتخاب فرد اصلح بر اساس معیارهای مقام معظم رهبری

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: وظیفه ما این است که فرد اصلح را بر اساس معیارهای مقام معظم رهبری انتخاب کنیم و از این که ممکن است در آینده تغییر موضع دهد نگران نباشیم.

انتخاب فرد اصلح بر اساس معیارهای مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امروز در نشست ماهانه ائمه جمعه این استان اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا این دو مقوله مهم محقق شود.

وی افزود: نامگذاری امسال این موضوع را برای ما روشن می‌کند که امتحان سختی در پیش داریم و باید با هوشیاری و بصیرت بالا این امتحان مهم را به یک حماسه بزرگ تبدیل کنیم.

نکونام با بیان اینکه مردم ایران همواره در عرصه‌های مختلف حماسه‌ساز بوده‌اند، تصریح کرد: در حالی که امتحان سخت است اما دل‌ها مطمئن بوده و احساس ضعف و ناامیدی نمی‌کنیم چراکه در توانمندی نظام و ملت در خلق حماسه‌ها شکی نداریم.

امام جمعه شهرکرد در ادامه به همراهی غیرقانونی رئیس جمهور برای ثبت‌نام یکی از کاندیداها اشاره کرد و گفت: حضور و همراهی شخص اول امور اجرایی کشور با یک کاندیدا آن هم در روز ثبت نام، شأن ریاست جمهوری را زیر پا گذاشت و ممکن است این حرکت تمام عوامل اجرایی انتخابات را زیر سؤال ببرد که ممکن است انتخاباتی که متولی آن دولت است، شائبه‌ای در آن باشد.

نکونام ادامه داد: هر چند عوامل اجرایی انتخابات نهایت امانت‌داری و تعهد خود را به کار می‌گیرند تا انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در نهایت سلامت برگزار شود اما این حرکت رئیس جمهور هیچ توجیه و استدلالی ندارد.

نکونام با اشاره به حضور سلایق مختلف در انتخابات خاطرنشان کرد: حضور همه سلایق از این جهت که باعث زنده و پویا شدن انقلاب می‌شود خوب است و از این جهت که ممکن است دشمن از آن سو استفاده کند و بر اساس آن فتنه شکل بگیرد خطرناک است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به نقش ولی‌فقیه در رهبری و هدایت جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: مملکتی که ولی فقیه دارد نباید ترس و هراسی از دشمن به خود راه دهد اما ضروری است تا در برابر رهنمودها و توصیه‌های ولی‌فقیه خود تسلیم محض باشد.

نکونام خاطرنشان کرد: وظیفه امروز ما این است که فرد اصلح را که با معیارهای مقام معظم رهبری مطابقت دارد انتخاب کنیم و از این که ممکن است در آینده تغییر موضع دهد، نگران نباشیم چرا که معیار حال افراد است.

وی افزود: باید از تجربیات گذشته درس بگیریم، نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعیف را برطرف کنیم تا دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام شود.

انتهای پیام/68004/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول