اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خرمشهر 31 سال پس از آزادی -7

مسابقه ویلچررانی خوزستان در خرمشهر برگزار می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرمشهر گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر مسابقه ویلچررانی خوزستان در این شهرستان برگزار می‌شود.

مسابقه ویلچررانی خوزستان در خرمشهر برگزار می‌شود

سیدرضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های مختلفی از سوی بنیاد شهید در شهرستان به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی افزود: در این راستا مسابقات ویلچررانی یکی از برنامه‌هایی است که در سال‌های اخیر به این مناسبت در خرمشهر برگزار و امسال نیز انجام خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرمشهر ادامه داد: این مسابقه در سطح استانی و با حضور ویلچررانانی از سراسر خوزستان در عصر روز دوم خردادماه برگزار خواهد شد.

حسینی خاطرنشان‌کرد: علاوه بر این و با هماهنگی انجام شده قرار است یک مسابقه دو و میدانی نیز به همین مناسبت در شهر آبادان و با حضور دوندگان استانی برگزار شود.

وی افزود: همچنین جشن بزرگی نیز با عنوان پدران آسمانی در خرمشهر برنامه‌ریزی شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرمشهر ادامه داد: در این جشن قرار است از فرزندان نخبه شاهد تجلیل شود.

حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه در روز سوم خرداد برنامه‌های زیادی در سطح شهرستان برگزار می‌شود سعی شده است تا برنامه‌های بنیاد شهید یک روز زودتر به انجام برسد.

وی با اشاره به برگزاری گردهمایی فاتحان خرمشهر در روز سوم خرداد در این شهرستان خاطرنشان‌کرد: در این برنامه که با حضور رزمندگان و فاتحان عملیات بیت‌المقدس برگزار می‌شود بنیاد شهید نیز مشارکت خواهد داشت.

انتهای پیام/72008/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول