اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر خبر داد

توزیع 110 تن شکر به نرخ مصوب در خرمشهر / 60 تن شکر در راه است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر از توزیع 110 تن شکر به نرخ مصوب در این شهرستان خبر داد.

توزیع 110 تن شکر به نرخ مصوب در خرمشهر / 60 تن شکر در راه است

عبدالامیر ربیهاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که اخیراً در زمینه شکر در شهرستان ایجاد شده بود اقدام به توزیع شکر به نرخ مصوب کردیم.

وی افزود: به همین‌منظور 110 تن شکر به عنوان سهمیه شهرستان خرمشهر اختصاص یافت که این سهمیه هم‌اکنون در حال توزیع بین شهروندان است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر ادامه داد: این میزان شکر توزیع شده برای مصرف در شهرستان کافی به نظر می‌رسد و می‌توان گفت تامین‌کننده شکر مورد نیاز مردم تا اواخر ماه جاری خواهد بود.

ربیهاوی تصریح کرد: با این وجود 60 تن دیگر نیز درخواست داده شده است تا در صورت موافقت این سهمیه نیز به بازار تزریق و مشکلات کمبود شکر به طور کامل رفع شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون 40 فروشگاه و تعاونی که به وسیله بنر نیز در نقاط مختلف شهر مشخص شده‌اند مشغول توزیع شکر در خرمشهر هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر خاطرنشان‌کرد: سعی شده است تا فروشگاه‌های توزیع شکر در همه نقاط شهرستان پراکنده باشند تا شهروندان با سهولت بیشتر شکر مورد نیاز را خریداری کنند.

ربیهاوی افزود: شکرهای توزیعی به نرخ مصوب یک هزار و 500 تومان به دست مصرف کننده خواهد رسید.

وی گفت: همچنین تدابیری اتخاذ شده که بر اساس آن شکر تنها با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت توزیع شود تا جلوی هرگونه سوء استفاده احتمالی گرفته شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر تصریح کرد: علاوه بر آن بازرسان این اداره به بازرسی‌های خود در سطح واحدهای صنفی ادامه می‌دهند تا از ایجاد مشکل در تامین کالای اساسی شهروندان جلوگیری شود.

انتهای پیام/72008/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول