اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در 2 کلاس

کریمی و خوشرفتار قهرمان ویلچررانی قم شدند

پیکارهای ویلچر رانی قهرمانی جانبازان و معلولین ایثار قم با معرفی برترین‌ها در دو کلاس مختلف به کار خود پایان داد.

کریمی و خوشرفتار قهرمان ویلچررانی قم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در سال‌های اخیر نگاه مسئولان کشورمان و همچنین مسئولان استان به ورزش جانبازان و معلولان، نگاه مثبتی بوده و ورزشکاران جانباز و معلول توانسته‌اند افتخارات زیادی در سال‌های اخیر برای ورزش استان قم کسب کنند.

نگاهی به موفقیت‌های ورزشکاران جانباز و معلول قمی، نشان می‌دهد که آنها در بسیاری از رشته‌های ورزشی از توانمندی‌های خوبی برخوردارند و می‌توانند با برخورداری از امکانات مناسب و مطلوب ورزشی، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را بیش از پیش به منصه ظهور برسانند.

شاید پیش از اینکه هیئتی به نام هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم راه‌اندازی شود، در گذشته به ورزش جانبازان و معلولین قم توجهی نمی‌شد اما در حال حاضر توسعه ورزش جانبازان و معلولین در دستور کار مسئولان قرار دارد و با مروری بر وضعیت فعلی ورزش جانبازان و معلولین قم می‌توان به چندین تیم و ورزشکار موفق قم در عرصه‌های داخلی و برون مرزی اشاره کرد.

یکی از باشگاه‌ها و تیم‌های موفق ورزشی جانبازان و معلولین قم در سال‌های اخیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم بوده است که در ابتدا با هدف ارائه خدمات مفید ورزشی به این قشر و در گام بعدی با انگیزه قهرمان پروری و حضور موفق در ورزش قهرمانی جانبازان و معلولین عملکرد مناسبی داشته است.

ایثاری‌ها که بیشتر به فعالیت در رشته بسکتبال با ویلچر معروف هستند در سال قبل یکی از باارزش‌ترین موفقیت‌های ورزش جانبازان و معلولین قم را در مسابقات کشوری رقم زدند و توانستند با شایستگی عنوان نایب قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را برای نخستین بار در ورزش جانبازان و معلولین قم کسب کنند.

این باشگاه به پاس موفقیت ارزنده‌ای که بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم در کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر کشور داشتند، این تیم را به سفر و اردوی جزیره کیش بردند تا هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی به تقویت خود بپردازند.

در این اردو یک دوره مسابقات ویلچر رانی برگزار شد که طی آن در کلاس امتیاز بالا، به ترتیب محمد کریمی، محسن طلوعی و رحیم احمدی موفق به کسب عنوان‌های اول تا سوم این رقابت‌ها شدند.

این در حالی است که رقابت‌های این دوره در کلاس امتیاز پایین نیز برگزار شد و سرانجام عنوان نخست و مقام قهرمانی به علی خوشرفتار رسید، ضمن اینکه محمد بنازادگان و محمدرضا بهرامی نیز موفق به کسب عنوان‌های دوم و سوم این دوره شدند.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول