اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اشتغال‌زایی جوانان بسیجی

27 حوضچه پرورش ماهی در خرمشهر احداث می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: در راستای اشتغال‌زایی جوانان بسیجی 27 حوضچه پرورش ماهی در این شهرستان احداث می‌شود.

27 حوضچه پرورش ماهی در خرمشهر احداث می‌شود

عادل فرهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در زمینه اشتغال‌زایی جوانان و به ویژه جوانان بسیجی است.

وی افزود: در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی در این خصوص برای سال‌جاری تدوین و اجرایی خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: احداث 27 حوضچه پرورش ماهی یکی از این اقدامات است که در شهرستان انجام می‌شود.

فرهانیان تصریح کرد: در این طرح افرادی که علاقه‌مند به احداث این حوضچه‌ها به ویژه در مناطق روستایی هستند می‌توانند در صورتی که زمین داشته باشند از تسهیلاتی که در اختیار آن‌ها قرار گرفته می‌شود استفاده کنند.

وی اضافه کرد: البته در حال حاضر این 27 حوضچه مراحل نهایی انجام کارهای خود برای بهره‌مندی متقاضیان آن از تسهیلات مورد نیاز را پشت سر می‌گذارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان ‌کرد: علاوه بر این قرار است مرکز ترویج سه تا پنج هزار قطعه مرغ نیز در راستای اشتغا‌ل‌زایی جوانان بسیجی شهرستان ایجاد شود.

وی افزود: ایجاد مرکز ترویج یک هزار و 500 جوجه محلی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در راستای اشتغال‌زایی در شهرستان خرمشهر است.

فرهانیان در پایان گفت: اشتغال یکی از مهمترین مسائل و چالش‌های جوانان است و باید هرچه بیشتر برای رفع این مشکل برنامه‌ریزی و کار انجام شود.

انتهای پیام/72008/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول