اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه دوم مقدماتی

ایثار قم حریفان خود در سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر را شناخت

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم حریفان خود در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را شناخت.

ایثار قم حریفان خود در سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر را شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نماینده بسکتبال با ویلچر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در حالی حریفان خود را در راه کسب مقام قهرمانی فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شناخت که امسال سومین حضور در رقابت‌های لیگ برتر را تجربه خواهد کرد.

بر اساس برنامه ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، دور نخست از دیدارهای مرحله مقدماتی فصل جدید مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از اواخر مردادماه آغاز می‌شود و طی آن ایثار قم در سومین سال حضور در سوپر لیگ با حریفان خود مسابقه می‌دهد.

این در حالی است که امسال بر خلاف دوره‌های قبل تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور افزایش یافته و در حالی که فصل قبل لیگ برتر با حضور هشت تیم به انجام رسید، دو تیم به جمع تیم‌های لیگ برتری اضافه شده‌اند.

بدین ترتیب در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های جانبازان و معلولین کشورمان، 10 تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند ولی شیوه برگزاری بازی‌ها چندان تغییر نکرده است و دیدارهای مرحله مقدماتی در دو گروه پنج تیمی به انجام خواهد رسید.

نحوه برگزاری بازی‌های امسال مانند فصل قبل خواهد بود و تیم‌های حاضر در گروه‌های دوگانه به شکل دوره‌ای در پنج مرحله با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در هر مرحله نیز یکی از تیم‌های حاضر در همان گروه میزبان دیگر رقبا خواهد بود.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم نایب قهرمان فصل قبل مسابقات سوپر لیگ باشگاه‌های کشور در گروه دوم مقدماتی جای دارد.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول در تیم ایثار قم در گروه دوم در کنار تیم‌های هیئت مرکزی، شهرداری رینه آمل، پرسپولیس تهران و ثامن‌الحجج سبزوار به رقابت می‌پردازند.

انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین قصد دارد این رقابت‌ها را امسال زودتر از سال گذشته برگزار کند و به‌ همین خاطر در جلسه هماهنگی برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر قرار شد مسابقات از روزهای پایانی مرداد ماه آغاز شود.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول