اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم خرداد ماه امسال در شیراز صورت می‌گیرد

تجلیل از ایثارگران حاضر در عملیات آزادسازی خرمشهر

فرماندار شیراز از تجلیل از ایثارگران حاضر در عملیات آزادسازی خرمشهر و پخش صوت ویژه این مناسبت در اداره‌های شیراز خبر داد.

تجلیل از ایثارگران حاضر در عملیات آزادسازی خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جواد زرین کلاه در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره به قدرت الهی در آزادسازی این شهر اظهار داشت: فتح خرمشهر فتح یک شهر نبود بلکه فتح انسان‌ها بود.

فرماندار شیراز با اشاره به ایثارگری رزمندگان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: مردم مقاوم خرمشهر به صورت یکپارچه خود را متصل به ذات خداوند می‌دانستند و با قدرت ایمان و تبعیت از مقام عظمای ولایت توانستند دشمن بعثی تا دندان مسلح را از سرزمین خرمشهر خارج کنند.

وی افزود: امروز وظیفه داریم رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس را در جنگی نابرابر با اجرای برنامه‌های فرهنگی و فضاسازی مناسب شهری در مناسبت‌های دوران جنگ تحمیلی از جمله سالروز آزادسازی خرمشهر برجسته کنیم تا بتوانیم پیام خون شهدا را به نسل جدید انتقال دهیم، چراکه این امر بستری مناسب برای خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.

رئیس شورای مشورتی ایثارگران شیراز با اشاره به ویژه برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح این شهرستان و پخش صوت آزادسازی خرمشهر در ادارات، تصریح کرد: در سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان شیراز از ایثارگران حاضر در عملیات آزادسازی خونین‌شهر تجلیل می‌کنند و همچنین در برنامه‌های این روز با دعوت از ایثارگران و آزادگان از خاطرات دوران دفاع مقدس استفاده می‌شود.

زرین کلاه با بیان اینکه در راستای طرح سپاس دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سالروز آزادسازی خرمشهر توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان شیراز انجام می‌شود، ادامه داد: برگزاری مسابقات کتابخوانی، مسابقات ورزشی، برگزاری مراسم شب شعر با محوریت دوران دفاع مقدس، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری همایش‌ها با دعوت از فرماندهان ارشد نظامی، برگزاری نمایشگاه عکس، برپایی کارگاه‌های شعر و قصه در فرهنگ‌سراهای سطح شهر، برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب با موضوعیت دفاع مقدس و ... در کنار جشن‌های مردمی از جمله برنامه‌های مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه امسال است.

در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر که در فرمانداری و با حضور جواد زرین کلاه فرماندار شیراز برگزار شد، نمایندگان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، سپاه ناحیه بقیة‌الله(عج) و ثارالله(عج) شیراز، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز به بیان ویژه برنامه‌های این روز پرداختند.

انتهای پیام/2448/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول