اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر باشگاه ایثار قم به فارس خبر داد

محمدنژاد نخستین ملی پوش بسکتبال با ویلچر قم

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم از اعزام ملی پوش این باشگاه به عنوان تنها بسکتبالیست معلول قمی به انتخابی مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان خبر داد.

محمدنژاد نخستین ملی پوش بسکتبال با ویلچر قم

علی خوش‌رفتار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان، در حال حاضر هفتمین مرحله تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی برگزار می‌شود و تمرینات تیم ملی کم کم به مراحلی می‌رسد که تیم ملی را آماده رقابت‌های حساس انتخابی مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر کند.

وی با اشاره به حضور یک عضو تیم لیگ برتری بسکتبال با ویلچر ایثار قم در بین ملی پوشان، یاد آور شد: هفتمین مرحله تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر رده سنی جوانان کشورمان با دعوت از 14 ورزشکار از 11 استان کشور به انجام می‌رسد.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم تصریح کرد: این در حالی است که هدایت تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان را محمدرضا دستیار سرمربی سابق تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در مسابقات لیگ برتر سال 1390 باشگاه‌های کشور بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه هفتمین مرحله تمرینات تیم ملی جوانان بسکتبال با ویلچر هم‌اکنون در کمپ تیم‌های ملی در تهران در جریان است یادآور شد: محمد محمدنژاد تنها ملی پوش بسکتبال با ویلچر قم در تیم ملی به شمار می‌ر‌ود و تا بیست و هفتم اردیبهشت ماه در کنار سایر ملی پوشان در اردو به سر می‌برد.

خوش‌رفتار خاطرنشان کرد: اردوی آینده تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان در حالی برگزار می‌شود که تیم ملی قرار است روز هجدهم خرداد ماه تهران را به مقصد بانکوک برای شرکت در مسابقات انتخابی پیکارهای جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان ترک کند.

وی عنوان داشت: در تماس اخیری که با محمد محمدنژاد ملی پوش ارزنده بسکتبال با ویلچر قم و تیم ایثار داشتم به نظر می‌رسد که کادر فنی تیم ملی از فشار تمرینات بدن‌سازی در اردوی هفتم و اردوی آتی کاسته و بیشتر بر نکات تکنیکی و همچنین مرور سیستم‌های دفاع و حمله تمرکز کردند.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم ابراز کرد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان در رقابت‌های انتخابی که در تایلند برگزار می‌شود با تیم‌هایی از کشورهای استرالیا، ژاپن، تایلند و مالزی به رقابت می‌پردازد و سرانجام از جمع این تیم‌ها سه تیم راهی مسابقات جهانی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در هفتمین مرحله تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در راه اعزام به پیکارهای انتخابی مسابقات جهانی، نمایندگانی از استان‌های ایلام، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، فارس، قم، مرکزی، اصفهان و مازندران حضور دارند.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول