اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کرمان خبر داد

2 برابر شدن مجریان انتخابات در کرمان

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: بیش از 60 هزار نفر با توجه به بخشنامه جدید مجری انتخابات در استان کرمان هستند که این آمار نسبت به انتخابات گذشته دو برابر شده است.

2 برابر شدن مجریان انتخابات در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی صبح امروز در نشست ستاد انتخابات استان کرمان اظهار داشت: با توجه به بخشنامه جدید مبنی بر ثابت شدن صندوق‌های روستایی بیش از 60 هزار نفر اجرای انتخابات در استان کرمان را بر عهده دارند و نیروهای اجرایی نسبت به انتخابات گذشته دو برابر شده‌اند.

وی با اشاره به پایان نام‌نویسی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: همه آمدند و تنور انتخابات روشن شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان از راه‌اندازی 3 هزار و 590 شعبه اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمان خبر داد و بیان کرد: 6 هزار و 939 صندوق اخذ رأی برای استان کرمان در نظر گرفته شده است.

کمالی خاطر نشان کرد: شعبه‌های اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز رأی‌گیری در کنار هم قرار داده می‌شوند.

وی ابراز داشت: فرمانداری‌ها و ستادهای انتخابات در سراسر استان کرمان فعال هستند و هیئت‌های اجرایی و نظارت وظایف خود را انجام داده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان، همکاری دستگاه‌های مرتبط با بحث انتخابات در این استان از جمله مخابرات و ثبت احوال را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: جلسات ویژه انتخابات به صورت مرتب برگزار می‌شود.

کمالی خاطر نشان کرد: در آینده جلساتی با حضور مسئولان ستادهای انتخاباتی کاندیداها در استان کرمان برگزار می‌شود و چارچوب انتخابات و مقررات و آیین‌نامه‌ها را به آنها ارائه می‌کنیم تا هیچ کس تخلف و تخطی نکند و انتخابات در سلامت و خیر و خوبی برگزار شود.

وی ابراز داشت: با توجه به تمهیدات استاندار کرمان فضای مطلوبی در این استان وجود دارد و همه با هم متحد هستند و همکاری می‌کنند.

کمالی با تاکید بر اینکه مردم استان کرمان همواره انتخابات را به صورت آبرومندانه برگزار کرده‌اند، تصریح کرد: حضور مردم کرمان در 10 دوره انتخابات از متوسط کشوری بالاتر بوده است.

انتهای پیام/80019/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول