اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی خبر داد

افتتاح پروژه‌های عمرانی به‌ مناسبت سالروز آزادی خرمشهر

فرماندار شهرستان گرمی گفت: افتتاح پروژه‌های عمرانی، حضور در جمع ایثارگران، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی – فرهنگی از برنامه‌های تدارک دیده شده برای یوم‌الله سوم خرداد است.

افتتاح پروژه‌های عمرانی به‌ مناسبت سالروز آزادی خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود علایی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد در گرمی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی فکر نمی‌کردند که رزمندگان ما با خلق حماسه بی‌نظیر تاریخی بتوانند خرمشهر را که به تصرف دشمن در‌آمده بود در کمترین زمان ممکن از دست یغماگران و سوداگران روزگار در بیاورند و به خاک کشور ملحق کنند.

وی خلق حماسه سوم خرداد را بی‌نظیر‌ترین رویداد در نشان دادن روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی جوانان این مرز و بوم توصیف کرد و گفت: در گرامیداشت سوم خرداد همه باید یاد و خاطره فاتحان و دلسوزان واقعی انقلاب را بدانیم و همیشه سعی کنیم با حرکتی عظیم و گسترده همچون فتح خرمشهر انقلاب اسلامی را از میدان‌های سخت و عقبه‌های دشوار به سلامت عبور دهیم.

فرماندار شهرستان گرمی تاکید کرد: این فتح بزرگ نشان می‌دهد که روحیه و استقامت ملت ایران در دفاع از خاک و وطن اسلامی روحیه‌ای بی‌نظیر است و هرگز این روحیه تضعیف نخواهد شد و امروز نیز در عرصه تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی و هجمه‌های سیاسی تضعیف نشده است.

علایی بزرگترین دستاورد فتح خرمشهر را نشان دادن ابعاد روحی – روانی این فتح عظیم به دست ملت بزرگ ایران توصیف کرد و افزود: دشمنان ما به یقین از این روحیه در هراس و نگرانی هستند چرا که روحیه خلق حماسه سوم خرداد قطعاً در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی نیز تاثیر‌گذار خواهد بود.

این مسئول، دفاع مقدس را نماد و نشانی از غیرت ایرانیان در پاسداری از حریم میهن اسلامی یاد کرد و ادامه داد: فتح خرمشهر نقطه تعالی جنگ ما و طلایی‌ترین فرصت دفاع مقدس در نشان دادن عشق و ارادت به میهن و تمامیت ارضی بوده است.

فرماندار شهرستان گرمی با بیان اینکه فرزندان این مرز و بوم امروز روحیه‌ای بالاتر از فتح و ظفر خرمشهر دارند، تصریح کرد: این روحیه باید به شایستگی تقویت و توسعه پیدا کند چرا که ما در سایه این روحیه است که در تداوم انقلاب می‌توانیم شایسته عمل کنیم.

علایی به برنامه‌های اجرایی در این روز در تقارن با میلاد حضرت علی (ع) و روز منتظران اشاره کرد و ابراز داشت: در این روز و در آیینی شایسته از فاتحان خرمشهر، ایثارگران و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود افتتاح پروژه‌های عمرانی، حضور در جمع ایثارگران، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی – فرهنگی و همچنین تاکید بر حضور مستمر در آیین‌های عبادی، مذهبی و سیاسی را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای یوم‌الله سوم خرداد اعلام کرد.

انتهای پیام/62003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول