اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

تمبر ویژه بزرگداشت سوم خرداد در مازندران تهیه شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: تمبر حماسه سوم خرداد با مولفه‌های بومی و محلی مازندران تهیه شود.

تمبر ویژه بزرگداشت سوم خرداد در مازندران تهیه شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد آزادسازی خرمشهر در استانداری مازندران اظهار داشت: سوم خرداد ماه برخاسته از خون شهدا است.

وی تصریح کرد: سوم خردادماه دستاوردهای خوبی از خودش برجای گذاشت و به واسطه پیروزی‌هایی که در سوم خردادماه نصیب ما شد بسیاری از معادلات منطقه‌ای کشور به نفع ایران رقم خورد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه با اعلام اینکه در قبل از پیروزی سوم خردادماه خرمشهر شاهد بی‌ثباتی در کشور بودیم، خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر باعث تثبیت سیاسی ایران اسلامی در کشور شد.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های فرهنگی استان مازندران با ارائه برنامه مناسب در سال جاری این رخداد مهم را پاس بدارند و زمینه ماندگاری و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در کشور شود.

ابراهیمی با اعلام اینکه مردم نقش اثرگذاری در پیروزی دفاع مقدس داشتند، تاکید کرد: از مظاهر بسیار برجسته جشن فتح خرمشهر مردمی‌بودن این جشن است.

وی ادامه داد: هویت ملت ایران و ملی ما برآمده از فتح خرمشهر است و باید تلاش کنیم این روز بزرگ را ارج بنهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه خواستار فعالیت بیشتر دستگاه‌های فرهنگی و تاثیرگذار در استان مازندران در حوزه فتح خرمشهر شد.

وی در ادامه خواستار تهیه از تمبر حماسه سوم خرداد با مولفه‌های بومی و محلی مازندران شد و گفت: در این حوزه نیاز است اداره پست استان مازندران به طور ویژه ورود پیدا کند.

انتهای پیام/86004/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول